Drukker gezocht!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

soepkipp

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
9
Hallo,

Ik ben momenteel op zoek naar een fabriek of instelling die foto's kan drukken op verschillende producten (bierpul, badlaken, puzzel, sleutelhanger, ansichtkaarten etc.). Als ik op google zoek dan komt ik veel drukkers tegen die puur en alleen papierwerk drukken of ik kom bij de Hema oid terecht. Weet iemand een fabriek waar ik deze producten kan laten bedrukken?

Alvast bedankt!
 
Hoi Ron,

Bedankt voor je reactie! Maar ik zoek fabrieken waar ze per stuk leverbaar zijn!

Groetjes
 
Moet je er zo weing hebben dan?

Dat zal dan niet gaan lukken. Fabrieken gaan niet voor een paar stuks aan de slag.
 
Hoi,

Maar bij de Kruidvat kan je toch ook per stuk bestellen? Ik zoek zo'n soort leverancier achter de kruidvat!

Groetjes
 
Het Kruidvat wel maar alleen omdat die veel afneemt. Die bedrijven werken niet voor pariculieren......
 
Hoi,

Klopt inderdaad dat de kruidvat een bedrijf is. Maar bij mij gaat het ook om bedrijfskundige activiteiten. Ik ben voor mezelf aan het kijken wat er mogelijk is op deze markt alleen een goede drukker voor een goede prijs wat per stuk kan leveren, is enorm lastig.
 
Ik snap het en wat je zegt dat het niet mee zal vallen. Dat is inderdaad zo.
Ik wens je veel succes :thumb:
 
Hoi Ron,

Bedankt voor je reactie! Maar ik zoek fabrieken waar ze per stuk leverbaar zijn!

Groetjes

Dat zal lastig worden. Maar als eerder gezegd, google eens op relatiegeschenken samen met bedrukken en ga die bedrijven dan gewoon bellen

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan