foto bewerkings programma voor beginners gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet echt! zoek meer iets om ze te bewerken met achtergronden er in te plaatsen enz
 
Inderdaad is Paint.NET een aanrader, maar misschien is het verstandig om gelijk met een ingewikkelder programma als PhotoShop te beginnen. Je leert namelijk het meest van proberen, en als je later overstapt op PhotoShop moet je weer lang aan het programma wennen.

Mocht je het niet met me eens zijn, dan raad ik Paint.NET echt aan. Het heeft vele functies die PhotoShop ook heeft.
 
welke photo shop kan ik dan het beste gebruiken? om mee te beginnen?
 
Photoshop is een heel goed programma, maar het is niet echt bedoeld voor beginners. Om ermee te werken is het nodig om tutorials door te nemen, en veel uit te proberen. Je kan de mogelijkheden bekijken bij Adobe

Gimp is een Open Source programma (gratis) dat dezelfde mogelijkheden biedt als Photoshop. Dit is ook niet eenvoudig in gebruik.

Paint.NET is wel voor beginners. Met dit programma kun je van alles doen (ook in lagen werken) maar het heeft niet alle mogelijheden van Photoshop en Gimp. Je kan hiervoor kijken op Paint.NET en het forum

Het hangt er dus helemaal vanaf wat je wil gaan doen met je plaatjes, en hoeveel geld en tijd je eraan wil besteden...
 
welke photo shop kan ik dan het beste gebruiken? om mee te beginnen?

Als je PhotoShop gaat gebruiken kun je het beste gelijk de nieuwste versie gebruiken, aangezien het een vrij prijzig kan zijn en je anders weer een nieuwe versie moet kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan