videopodcast & ipod?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellen1987

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
22
Hallo iedereen,

Ik heb mij zonet via de itunes store een aflevering gedownload van een nieuwe videopodcast (the scifi and horror theatre :eek:), om te zien of het mij beviel alvorens mij te abonneren. Het gaat om een film in .mov-formaat. Hij werkt perfect in itunes, maar om de een of andere reden weigert hij zich te verplaatsen naar mijn ipod. Die staat ingesteld op automatisch synchroniseren met itunes, en het vakje van deze nieuwe podcast staat ook aangevinkt op de lijst met te synchroniseren podcasts. Hoe kan dat komen, en wat is er aan te doen? Het is wel een film van meer dan een uur lang, heeft dat er misschien iets mee te maken?
 
Staat je iPod misschien al vol?
 
nee, helemaal niet, er is nog 6 gigabyte vrij (het bestand zelf is 256 megabyte)
 
Wat vreemd... er staat ook een vinkje vóór de aflevering zelf?
En je hebt uiteraard wel een iPod die filmpjes kan afspelen (even voor de zekerheid :))?

Aangezien je het filmpje van Apple zelf hebt gedownload (via iTunes) zou ik niet aarzelen Apple een mailtje te sturen.
 
Ja, het is een gewone ipod van bijna een jaar oud, dus niet het huidige model maar het vorige, en ik heb nooit problemen gehad met videopodcasts (of andere video's).

In itunes staat bij het tabblad "podcasts" 'synchroniseren: alle afleveringen van alle podcasts", en in het lijstje daaronder staat ook scifi & horror theatre vermeld. In de podcasts-lijst van itunes zelf is de aflevering ook aangevinkt. Inderdaad erg raar dus...ik ga misschien inderdaad een e-mail naar apple sturen, maar ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie...
 
Misschien staat er ergens een kleine instelling verkeerd, maar ja, welke?
Dat kunnen ze hopelijk bij Apple wel vertellen.

Daarbij, je hebt denk ik voor het bestand betaald? Dan mag je wel verwachten dat het ook werkt...
 
podcasts zijn gelukkig gratis!

Ik heb mijn vraag nu op het apple-forum gesteld, hopelijk weten ze daar raad...
 
Aha, ik dacht even dat je het via de iStore voor geld had aangeschafd. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan