Avi,MPEG bestand naar een klein bestandje zonder kwaliteit verlies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo,

Ik ben opzoek naar een programma waarmee je bijvoorbeeld een AVI of een MPEG, MPG filmpje kleiner kan maken zonder enkel kwaliteit verlies ik maak namelijk filmpjes en dat wil ik op youtube zetten. Maar de filmpjes moeten onder de 100MB zijn om het op youtube te zetten. Ik kan wel die andere uploader gebruiken maar dat duurt uren voordat er iets op staat. Dus wie weet een goed programma dat ik de MB's kleiner kan maken maar dat de kwaliteit niet minder word. Wie kan mij helpen?
 
MPG filmpje kleiner kan maken zonder enkel kwaliteit verlies
dit kan niet, iedere compressie levert kwalitieitsverlies op. de vraag is dus hoeveel kwaliteitsverlies je wilt accepteren.
het zou mooi zijn als het kon, maar helaas...
tenzij je bedoelt dat je een uitsnede wilt maken van het originele beeld, wellicht is daar wel software voor.
 
Laatst bewerkt:
dit kan niet, iedere compressie levert kwalitieitsverlies op. de vraag is dus hoeveel kwaliteitsverlies je wilt accepteren.
het zou mooi zijn als het kon, maar helaas...
tenzij je bedoelt dat je een uitsnede wilt maken van het originele beeld, wellicht is daar wel software voor.

Er bestaat vast wel een programma die dat redelijk kan. Het hoeft echt niet 1 pixeltje weg te halen hoor! Maar het moet wel een beetje goeie kwaliteit blijven!
 
Maar het moet wel een beetje goeie kwaliteit blijven!
is iets heel anders dan:
zonder enkel kwaliteit verlies
zoals ik al zei, het is dan een kwestie van hoe veel kwaliteitsverlies je wilt accepteren.
als je een programma vindt dat comprimeert ZONDER kwaliteitsverlies hoor ik het heel graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan