Vista verkenner, bureaublad valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jean Romgens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
2
Windows Vista: De explorer doet het niet meer. Ik heb dit probleem al eens eerder gehad, maar dit was na 2 weken geen PC-gebruik opeens verholpen (?????)
Nu werkt dus de verkenner alweer niet meer, en ook floept de taakbalk en het bureaublad weg, tenminste als je bv 'mijn computer', 'configuratiescherm' etc. na 2x verder klikken, niet meer. Floept gewoon weg.
Een 2de verkenner (commander) helpt dan ook niet meer (icoontje op bureaublad is dus weg).
Let wel: gebruik ik de verkenner niet, dan werken andere progjes, voor zover ik kan overzien, normaal.

Kan iemand me helpen?
Bij voorbaat dank.

Gr. Jean
 
bij mij heeft dit geleid tot een herinstallatie van vista maar bij mij was het dan ook nog een tikkeltje erger. vanaf ik vista opstartte kreeg ik al de melding windows verkenner werkt niet meer en wordt opnieuw opgestart telkens opnieuw.
Het probleem is bekend bij microsoft, je kan misschien SP1 installeren en ik denk wel dat die bugfix daar wel inzit want jouw probleem is er al lang of je kan natuurlijk eens een mail ofzo sturen naar microsoft:thumb:
 
bij mij heeft dit geleid tot een herinstallatie van vista maar bij mij was het dan ook nog een tikkeltje erger. vanaf ik vista opstartte kreeg ik al de melding windows verkenner werkt niet meer en wordt opnieuw opgestart telkens opnieuw.
Het probleem is bekend bij microsoft, je kan misschien SP1 installeren en ik denk wel dat die bugfix daar wel inzit want jouw probleem is er al lang of je kan natuurlijk eens een mail ofzo sturen naar microsoft:thumb:


Ik had SP1 al geïnstalleerd toen het gebeurde. Maar heb flink op Internet gezocht, en het gevonden. al is mijn oplossing niet eenduidig. Er werd me geraden het programma 'Daemon' uit het register te halen. En er werd me geraden Hitman Pro (freeware) te gebruiken. Één van die twee deed het hem waarschijnlijk. Is nu weer zo stabiel als een huis (hoop ik dan maar).
Het probleem komt inderdaad vaker voor.

In elk geval bedankt.

Gr. Jean
 
Laatst bewerkt:
ja hitman pro is wel een goeie samenstelling van allerlei programma's :D
wel jammer denk ik dat je zo binnen een maand ineens allerlei meldingen gaat krijgen dat je licentie verlopen is :confused: maar ja :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan