Mijn startpagina (google) springt naar rechts.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aislin

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2002
Berichten
17
IK heb een probleem met de layout van mijn beeld.
Als ik mijn startpagina google open en daar een opdracht intyp, komt mn pagina er uit te zien zoals onder.
Een breed wit vlak aan de linkerkant.
Alles verspringt naar rechts ipv netjes naar links, klik ik dan op een link dan springt hij eerst wel naar links om vervolgens de site te openen.
Als ik rechtsklik paginainformatie en dan opgeslagen momentopname van de pagina klik, verspring alles wel naar links, maar als ik een extra google pagina erbij pak en daar opdracht in typ staat het weer naar rechts.
Ik heb geen idee hoe ik dit kan verhelpen.
Iemand enig idee?

85642718pq0.jpg
 
geen idee hoe het kan en ook geen idee wat je daar precies loopt te zoeken :shocked::D:D:D
 
Klik eens op beeld - codering en dan "document met links naar rechts opmaak" aanklikken?
 
Klik eens op beeld - codering en dan "document met links naar rechts opmaak" aanklikken?


Die staat op links naar rechts opmaak.
Ik snap er dus niks van, heb alle mogelijke opties al geprobeert volgens mij.
 
Ik design ook websites en dat kom ik ook wel tegen maar dat kan ik dan oplossen door een reset stylesheet tussen te voegen maar ik denk niet dat dit je kan helpen omdat google natuurlijk niet jouw site is :p
Het enigste wat ik kan bedenken is gewoon Iexplorer herinstalleren... :confused:
probeer het eens met firefox, een veel betere browser krijg je dan nog cadeau ook :thumb:
 
maar nee gij :p (het is wanneer ik zelf mijn eigen websites aan het maken ben voort school hé :D )
weet ik veel, ik gebruik dan gewoon een reset en dan is alles weer in orde
 
Dit is dus mijn probleem sponsored links.
Ik heb al gezocht op het net, maar buiten de sites waar mensen hetzelfde probleem hebben (hadden) stond er geen oplossing tussen.
Firefox heb ik maar ik wil gewoon van het probleem af.

Sponsoredlinks.jpg
 
Nou mn probleem is opgelost.
Ik had last van mysidesearch adzgalore in mn software zitten, waarschijnlijk opgelopen via een torrent.
Iig bedankt voor het mee denken.

Groet Ais
 
oké dan :p
Ik vond het in ieder geval al raar dat je "sponsored links" bij jou zicht links bevonden voor google :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan