Kan niks uploaden (youtube,foto's,...)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielszz22

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Berichten
8
Hallo,

Altijd als ik iets wil uploaden valt mijn internet uit ...
Voor de rest werkt het internet perfect en snel.
Ik wil een filpmje op youtube zetten maar na een tijd stopt hij en valt het internet uit.
Ik heb ook geen firewall fzo die het blokeert ..

Alvast bedankt :)

Niels
 
Jou modem heeft misschien een instelling verkeerd staan. Vaak is er een bepaald adres dat je moet invullen in de adresbalk om bij die instellingen te komen. Zie de handleiding van het modem. Een modem heeft trouwens vaak ook een soort firewall. Je provider kan het uploaden blokkeren, natuurlijk doet deze dat ook gedurende enige tijd wanneer je een bepaalde limiet overschrijdt. In Explorer zou je kunnen proberen zonder add-ons te surfen en Als je adsl hebt moet je passieve transfer aan zetten. Bij Internet Opties - Geavanceerd en ergens onderaan in de lijst Passief ftp Protocol Gebruiken. Verder weet ik nu niets. Welke provider en verbinding heb je? Welke browser gebruik je? Zijn er ook problemen met andere browsers? Wanneer trad het probleem op en was dat na een installatie van een programma? Heb je bij jou internet aanbieder een pagina met veelgestelde vragen of kan je met hun e-mailen over dit soort vragen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan