Video van USB niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eydis

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
39
Ik heb van iemand een usb-stick gekregen met een filmpje (MPEG). Deze kan ik wel beluisteren via Media Player (11) maar het filmpje wordt niet vertoond. Deze usb-stick werkt wel correct bij andere computers. mijn Media Player staat ingesteld op automatische downloads van codecs. Ik dacht dat dat nl. het probleem was. Op allerlei fora krijg ik geen antwoord op dit probleem. Ik heb ook div. usb-poorten op mijn computer geprobeerd, maar dit levert ook geen resultaten (lees:beelden) op. Wat is het probleem?
Ik heb overigens Windows-XP op mijn computer.
Alvast bedankt voor reacties.
 
Lijkt toch op een missende codec....
Dat automatisch downloaden van codecs van Mediaplayer werkt trouwens in de regel NIET goed...... [eigen ervaring]
Probeer het eens met het K-Lite codec pack.... hier te downloaden: http://www.codecguide.com/download_kl.htm
 
Nog niet opgelost!

Lijkt toch op een missende codec....
Dat automatisch downloaden van codecs van Mediaplayer werkt trouwens in de regel NIET goed...... [eigen ervaring]
Probeer het eens met het K-Lite codec pack.... hier te downloaden: http://www.codecguide.com/download_kl.htm

Heb de K-Lite codec pack gedownload, maar dit levert nog geen gewenst resultaat op.Het is mij niet geheel duidelijk wat ik moet downloaden (ik heb nu de AVS-Converter gedownload van de site die je me tipte) Ik begrijp dat je dat programma eerst moet openen, om dan te kijken vanuit welk programma een video geconverteerd moet worden. Blijkbaar gebeurt dit dus niet automatisch. Dit levert tot nu toe geen resultaat op (lees: beeld). Ook heb ik de Real Player geinstalleerd, ook bij deze Player krijg ik wel de muziek, maar niet de beelden.
Kortom mijn probleem is nog niet opgelost. Kan ik nog iets anders doen?
 
Even checken

Misschien wat wantrouwend, maar hoe weet ik dat dit geen virusbesmette aanwijzing is?
Ik vind dit wel een erg korte verwijzing naar een link. Wat voor link is het, en van welke website download ik dan? Sorry voor mijn wantrouwen, maar ik ben wat voorzichtiger geworden. In ieder geval alvast bedankt voor aanvullende info.
groet,
Chris
 
Misschien wat wantrouwend, maar hoe weet ik dat dit geen virusbesmette aanwijzing is?
Ik vind dit wel een erg korte verwijzing naar een link. Wat voor link is het, en van welke website download ik dan? Sorry voor mijn wantrouwen, maar ik ben wat voorzichtiger geworden. In ieder geval alvast bedankt voor aanvullende info.
groet,
Chris

Groot gelijk, de link is van dezelfde site als erpcity je gaf alleen nu de direkte link naar de download.Je moet daar niet de AVS converter hebben maar een van de mirrors eronder.
 
Groot gelijk, de link is van dezelfde site als erpcity je gaf alleen nu de direkte link naar de download.Je moet daar niet de AVS converter hebben maar een van de mirrors eronder.

Eindelijk. Met de link om de Codecpack te downloaden lukt het nu om niet alleen de muziek te horen,maar ook de beelden te zien (van mijn zoontje). Peter, en anderen bedankt voor jullie tips! Wel nog een vraagje: ik heb de AVS-Converter er meteen maar weer afgegooid, alleen kreeg ik op een gegeven moment de vraag of ik bep. "shares files" niet wilde bewaren. (het zou ook geen kwaad kunnen volgens de mededeling die ik kreeg). Is het handig die te bewaren, om is het beter dat soort dingen meteen weg te gooien?
Alvast bedankt.
Chris
 
Volgens mij kun je die gewoon weggooien. Is vaak niks bijzonders. Als je die bij elk progje wat je gebruikt laat staan , dan slipt je hdd vanzelf dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan