CD blijft driekwart leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willibrord

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Berichten
19
Vandaag mijn eerste stukje muziek gebrand op CD met Nero (geluid-CD)
Wil er een tweede stukje achteraan zetten maar krijg nu de melding: "geen beschrijfbare CD"
In Nero kan ik de oorzaak niet vinden.
Wie weet raad?
 
Op een CD-R of een CD-RW? In het eerste geval moet je "sessie afsluiten / schijf sluiten" uitschakelen / uitvinken in Nero, daarna kun je nog meer muziek op dezelfde CD branden. In het tweede geval zou het niet mogen gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Ik dank Pasja:
Het was een gewone CD maar het probleem is dat ik "sessie afsluiten/schijf sluiten" niet gevonden heb! Die keus is niet geboden; in het projectkeuzescherm heb ik rechtsboven op CD geklikt en verder gekozen voor "muziek-CD" branden. Zijn er misschien nog ándere wegen die naar Rome leiden?
mvrgr
Willibrord.:thumb:
 
Kijk eens naar de bijlage, ik vermoed dat die je verder helpt...............

Wat je dus moet doen is in dat schermpje het vinkje weghalen voor de regel waarnaar de rode pijl wijst. (Daar waar in de bijlage het vinkje bij mij er nog wel staat) Zie ook welk tabblad ik heb geactiveerd om deze optie zichtbaar te krijgen -> "branden".
 

Bijlagen

  • Nero.jpg
    Nero.jpg
    70,1 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Beste Pasja,
Nogmaals hartelijk dank; Helaas ken ik niet zulke schermpjes als je mij in de bijlage stuurde.
Ik zal dus wel een oude versie van Nero-Express hebben.
Tóch geloof ik dat je me nog eens aan het zoeken heb weten te krijgen en zo kwam ik bij een checkbox: "maakt later toevoegen van bestanden mogelijk" dus als ik dát aanvink zal het verder wel lukken.
Ik denk dus van mijn puzzel af te zijn en dank je voor alle genomen moeite!
mvrgr
Willibrord:thumb:
 
Alle Nero's hebben dat scherm, je moet alleen NIET Express starten, maar Nero.
 
Beste Pasja,
Ik héb alléén maar Nero Express! (cadeauschijf bij de computer; zit niets méér in!)
Maar ik wil toch nog even kwijt: Ik vond de checkbox (bij de CD-schrijver was ie eerst grijs!) actief bij aanwijzing van de DVD-schrijver.
Toen ik daarna terugstapte naar de CD-schrijver bleek de ceckbox ineens óók actief en kon ik toen wél voor multisessie kiezen.
Ik vind het zelf te gek om mee aan te komen maar zo ging 't wél!
Misschien een kromme bit ergens maar dat zal me verder een zorg zijn!
Vriendelijke groetjes,
Willibrord:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan