DVD branden op DVD+R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egel007

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
271
Hallo,

Ik had laatst I Am Legend gedownload. Ik heb hem "veranderd"(?) met het programma'tje "The Filmmachine". Nu heb ik dus de lege map "AUDIO_TS" en een mapje "VIDEO_TS" waar enkele bestanden instaan. Het maken van een ISO is niet gelukt met het programma'tje, dus heb ik het programma ImgTool Classic gebruikt. Nu heb ik dus dit bestand staan in de map "DVDImage". [Zie screen]
nnia0.png

Nu probeerde ik hem net te branden met Nero als CD Image, maar als ik hem nu in mijn laptop, xbox 360 of DVD-speler stop, doet hij niets en zegt hij (Bij de Xbox en DVD-speler) "No CD".

Wat doe ik fout en hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast hartelijk dank, ik stel de hulp zeer op prijs! :D

PS. Een kennis van mij brand DVD's op precies dezelfde DVD+R's (van Nashua) en die spelen wel gewoon af op de DVD-speler, Xbox 360 én mijn laptop.
 
Je moet gewoon alle bestanden die in de originele map Video_TS staan met Nero op DVD branden als DVD video files
 
Oké, ik zal het gaan proberen.
Ik hou je er van op de hoogte, maar waarom staat er dan haast op elke site van google dat je er eerst een .iso van moet maken? :confused:
 
Geen idee.....

Maar ik brand heel veel fiilms per week en altijd op de manier die ik beschreven heb, al jaren lang... En velen met mij!
 
Ik ga morgen eerst even nieuwe DVD's kopen, want hiermee kan ik niet meer branden, aldus Nero..
Helaas, maar ik krijg toch echt de neiging er onderhand met de pet naartoe te gooien. Ik heb het al op zoveel manieren geprobeerd, en het blijft mislukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan