limewire problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Vraag 1: Ik ben bezig met platen te downloaden van limewire, maar soms krijg ik de melding dat een plaat al gedownload is, terwijl ik er nog niet eens mee begonnen ben. Hoe komt dit en hoe kan ik dit veranderen?

Vraag 2: klopt het dat je wma platen ook op een mp4 kan zetten?

Vraag 3: Elke keer als ik limewire opstart, krijg ik de melding of ik het wil opwaarderen of dat ik dat later wil doen. Maar als ik op ja druk, dan blijkt dat ik ervoor moet betalen. Betekent dat dus dat je het niet kan opwaarderen als je een gratis versie wilt houden?

Vraag 4: Sommige platen die op mijn mp4 staan, kan ik niet openen. Als ik hem wil verwijderen, lukt dat ook niet. Hoe krijg ik die platen toch van mijn MP4 af?
 
Hallo,

Ik ben zelf ook een trouwe gebruiker van LimeWire (voor m'n liedjes), maar verstand van MP4 heb ik niet.

1. Ik heb dit probleem nog nooit gehad, maar het zou dus kunnen dat je misschien bezig bent een plaat te downloaden waarvan de naam hetzelfde is als een plaat die je al hebt gedownload, of die nog aan het downloaden is. Echt instellingen zijn er hiervoor niet, volgens mij. Echter, als je de melding krijgt kun je misschien een vinkje aanzetten waarbij staat om dat nooit meer te tonen, etc?

3. Inderdaad, met het opwaarderen van LimeWire bedoelen ze dat je de Pro-versie wilt nemen, waarvoor je dus moet betalen. Je moet pas een nieuwe LimeWire downloaden als er wordt aangegeven dat er een nieuwe versie van te verkrijgen valt, want de melding die je krijgt als je opstart is slechts voor de Pro-versie. Niet doen dus, want dat is ter betaling. ;)
 
wd

uitkijken met limewire meer dan de helft is een virus die je windows media player om zeep helpt
 
Dat is waar, inderdaad. Wel oppassen met LimeWire, dus zorg altijd voor een goede antivirus-software. ;)
Ik gebruik overigens McAfee en ik heb nog nergens last van gehad met LW.
 
Bij limewire kan ik een heleboel platen vinden die ik nodig heb. Trouwens: als ik mijn MP 4 speler open op WMP, dan zie ik maar heel weinig platen erop staan, terwijl er op mijn MP 4 veel meer op staan. Hoe is dit mogelijk?
Wij hebben AVG anti spyware en we hebben ook spyware doctor en ad aware. Zijn dat niet genoeg anti-virusprogramma's?
 
Laatst bewerkt:
Hoi.

Anti spyware is iets anders dan anti virus! (zoek maar op via google)
Anti virus is nod32, mc afee, avg antivirus enz!

En bij limwire moet je zelf gewoon heel goed opletten met wat je binnen haald!

Binnen limewire zelf zit vaak geen virus alleen wat je zelf binnen haald, moet je uitkijken en eventueel scannen op virussen met bv een antivirus scanner zoals avg, nod32, enz.
Limewire zelf is niet schadelijk alleen wat je zelf binnen haalt!!!!

Mvg,
Chico.
 
Hoe kan ik dat nu het beste aanpakken dan? Ik heb iets van 800 platen op mijn MP 4 staan (er kunnen er 2000 op). Moet ik bijvoorbeeld alle platen kopieren naar de computer om ze op virussen te scannen?
 
Hoi,

Je moet zelf gewoon goed uitkijken wat je download! Bestanden onder de 1 mb zijn meestal virusbestanden. Ook kleine .exe bestanden moet je voor uitkijken! Het beste is gewoon, dat als je wat gedownload hebt dit eerst ff door de virusscanner te laten scannen!
Volgens mij kun je dit instellen in limewire! (weet niet helemaal zeker, gebruik zelf al een tijdje geen limewire meer!)
Voor een goede limewire pro klik hier.;)

Mvg,
Chico.
 
Oh oke. Ik zal wel kijken wat ik doe.
Trouwens: 1 vraag is al opgelost. Hoe ik de mislukte platen van mijn MP 4 af moet krijgen. Ik sluit hem aan op de computer en open de afspeellijst. Dan ga ik ze via de computer verwijderen. Lukt perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan