dvd maken en menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferrarifreakmet

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Berichten
262
hallo

kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen dit wil ik
heb ongeveeer 9 avi bestanden allemaal losen bestanden hier heb ik subs voor hoe krijg ik die eringebakken.
en hoe krijg ik hem dan weer daan vob bestanden.
en dan laatste wil ik nog 1 menu maken dat ik die 9 dingen appart kan afspelen.

wie helpt mij
 
ConvertXtoDVD is een hele goeie en een hele simpele ik gebruik hem ook terwijl ik geen bal verstand van heb van dvd maken, je kan zo makkelijk invoegen als je even geduld heb zal ik hem ff in een bestandje zetten dat je hem zo kan downloaden.
 
Ee ik heb hem ingepakt in een rar bestandje ik zal ff uitleggen

Je moet eerst ff de setup installeren
Als je dat gedaan hebt open je de key gen en klik je op generate nu zie je dus je serial staan, dat moet je dan ergens invullen je ziet van zelf wel waar ( ondertussen is er een nieuwe versie verkrijgbaar en dat zal het programma ook vragen om up te daten maar dat moet je niet doen!! want het nieuwe programma is erg rot want er zit bijvoorbeeld geen nederlandse taal in, in deze versie zit wel nederland als taal en voor de rest zie je het zelf wel:
Dus niet op date!





Met vriendelijk Groet
 
Laatst bewerkt:
super bedankt snap helemaal wat je bedoelt haal die link en tekst maar snel weg want dat mag niet
 
thanks voor de info kan ik mee aan de gang maar ik heb meerdere verschillenden avi's hoe kan ik dan dan als appart laten afspelen via het menu
 
thanks voor de info kan ik mee aan de gang maar ik heb meerdere verschillenden avi's hoe kan ik dan dan als appart laten afspelen via het menu

Kijk je voegt gwn toe wat je toe moet voegen met dat groene plusje
dus als je dvd hebt toegevoegd en je wilt nog 1 druk je weer op het groene kruisje en zoek je film, je moet wel menu invoegen he dat doe je als volgt:

Instellingen
Algemeen
Bewerken
en dan toevoegen menu aanvinken en dan maakt die zelf menu

Vaak moet je als je ondertiteling doet,, via de dvd afstandsbediening de ondertiteling aanzetten en je moet altijd de ondertiteling dezelfde naam geven als de film dus film heet TomTom1 dan moet de subtitle precies TomTom1 heten.
Je kan ook aanvinken ergens bij de eigenschappen (uit me hoofd zeg ik bij branden ) dat ie als die klaar is automatisch op dvd brand dat doet ik zelf ook, als je vragen hebt stel ze gerust

Met vriendelijk groet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan