DVD Menu maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egel007

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
271
Hallo,

Gelukkig heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen een DVD'tje te branden die ik had gedownload! Ik ben superblij, want ik heb dus nu ook meegekregen dat mijn brander niet kaduuk is, maar nu wil ik enkele Tokio Hotel-concerten op DVD zetten. Echter heb ik maar 5 lege DVD's gekocht, dus wou ik ze allen op één DVD'tje zetten en ze bekijken door middel van een menu'tje. Maar hoe kan ik dat nou het beste doen, of hoe moet ik dat aanpakken? Ik heb namelijk nog nooit een menu gemaakt voor een DVD, dus heeft iemand een tutorial ofzo?
Ik wil eigenlijk dat het er zeg maar uitziet zodat je kunt kiezen bijvoorbeeld:
1. Tokio Hotel - Live Zimmer 483 Tour
2. Tokio Hotel - Live Schrei Tour
3. Tokio Hotel - Live One Night in Tokio

Dus niet dat alles achtereen wordt afgespeeld zodat je niet meer weet wat welk is...
Maargoed, ik dank alvast voor hulp!

Mvg, Egeltje.
 
Oké, bedankt! Ik zal de link eens bezoeken..
Ik heb trouwens ook al via google.nl een menumaker gevonden, genaamd "DVDStyler". Ik weet niet of iemand het kent en of iemand er ervaring mee heeft?
 
wee je wel hoe je dvd enzo moet branden + ondertiteling enzo
??

dit is de link waar je dvd kan kan branden en en als je meer dvd invoegt maakt die zelf een menutje je hoeft daarvoor zelf niks te doen kijk voordat je dit bestandje download ff bij dat forum waar ik dat linkje in me eerste bericht had gezet want daar staat iets belangrijks dat je niet mag uploaden naar nieuwe versie dus lees dat eerst en ook hoe je dit moet gebruiken !
Hier kan je downloaden (ik heb het in een rar bestandje gedaan, als je de pagina iets naar onder scrolt kan je het downloaden

http://www.sendspace.com/file/z1zl3p
 
Hartelijk bedankt!
Ja, ik weet inmiddels al hoe ik een DVD'tje moet branden met ondertiteling erbij gebrand. Ik heb dat namelijk vandaag al gedaan, na het gisteren te hebben gevraagd voor extra duidelijkheid. Maar nogmaals hartelijk bedankt!

Mvg, Egeltje.;)
 
Hartelijk dank voor jullie hulp!

Ik heb het weten te klaren en het ziet er dan misschien wat kleinschalig uit, maar het is goed genoeg voor een concert-DVD'tje! Nogmaals dank!

- Opgelost! ;)
Mvg,
Egeltje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan