Windows Media Player 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinSr

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
122
Hallo,

Even een klein probleempje van mij. Wanneer ik een CD/DVD in bovenste lade stop hoort de CD/DVD automatisch af te spelen of in ieder geval met de vraag te komen wat ik wil. Dit gebeurd niet je hoort wel dat de CD/DVD aanslaat maar verder niets. Moet nu via "Deze Computer - DVD station (D)" de CD opstarten. Heb ook al via " Deze computer - DVD station (D) - eigenschappen - automatisch afspelen - OK " geprobeerd maar werkte ook niet. Wie weet raad met deze problematiek. Alvast hartelijk dank.

MartinSr:confused:

D1625 FUJITSU SIEMENS, RADEON 9200 AGP (0x5961)RADEON 9200 AGP (0x5961), Windows XP, Home, SP2, Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz, 512 MB RAM, HDD:117 GB, NTFS, Internet Explorer 7.0, Outlook Express
 
1. Kies: Start, Instellingen, Configuratiescherm.
2. Dubbelklik op de koppeling Systeem en open het tweede tabblad Apparaatbeheer.
3. Zoek de optie CD-Rom en klik één maal op het plusje.
4. Uw CD-Rom speler(s) word nu zichbaar.
5. Dubbelklik op de CD-Rom speler waarvan u de optie "automatisch afspelen" wilt inschakelen. Er verschijnt een nieuw dialoogvenster met als naam de naam van uw CD-Rom speler.
6. Open het tabblad Instellingen.
7. Zet het vinkje voor de optie Bericht bij automatisch invoegen aan.
8. Klik op OK totdat de dialoogvensters gesloten zijn en sluit het Configuratiescherm.
 
Hallo,
Even een reactie op je antwoord: Bij koppeling Systeem staat bij mij geen tabblad Apparaatbeheer.

MartinSr:mad:
 
Sorry, bij Systeem kiezen voor tabblad Hardware, daar voor apparaatbeheer
 
Punt 5 dubbelklik op CD rom speler . Geen tabblad Instellingen.
Punt 6 open het tabblad Instellingen "geen tabblad Instellingen"
Misschien dat je het met foto's kunt laten zien.
MartinSr:mad:
 
Laatst bewerkt:
D1625 FUJITSU SIEMENS, RADEON 9200 AGP (0x5961)RADEON 9200 AGP (0x5961), Windows XP[/COLOR], Home, SP2, Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz, 512 MB RAM, HDD:117 GB, NTFS, Internet Explorer 7.0, Outlook Express
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan