DVD's Samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egel007

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
271
Hey,

Ik ben weer tegen een 'probleem' aangelopen bij het downloaden van enkele DVD's. Ik heb nu zojuist namelijk twee DVD's van Najib Amhali gedownload, maar die staan al gewoon klaar om te branden (VIDEO_TS met bestanden zoals VTS_01_1). Niks mis mee, zou je denken. Maar ik wil er wat anders mee doen.
Ik wil ze namelijk samen op één DVD zetten en een menu maken, zodat je kunt kiezen of je de ene DVD wilt afspelen, of de andere.

Nu was mijn vraag "Is dat mogelijk met ConvertXtoDVD?"
Zoniet, met welk programma kan dat dan? Want volgens mij is het bij ConvertXtoDVD niet mogelijk om met bestanden te werken uit de map VIDEO_TS.

Ik wil ze namelijk op één DVD'tje zetten omdat ik anders zo van mijn lege DVD's af ben, en ik heb nog andere dingen waar ik mijn geld aan uitgeef. Die DVD's kosten namelijk al snel €10,- voor een paar.

MVG, Egeltje.

EDIT:
Laat maar, het is al opgelost! Ik heb m'n lesje geleerd, ik moet niet meer zo snel een topic aanmaken (hoewel ik het op eigen houtje heb gedaan)! Ik heb namelijk besloten om het menu te verwijderen en zo een eigen menu'tje te maken en dat werkt ook al perfect! ;) Alsnog bedankt.
 
Laatst bewerkt:
dvd samenvoegen

Hoi,

Ik las dat het je gelukt was.
Kun je nog aangeven hoe je dit gedaan hebt?
Zelf heb ik mini dvd's (van videocamera) waarvan ik er 4 op 1 dvd wil zetten.
Echter alle dvd's hebben dezelfde naam. Met Nero lukt het dan niet.
Zou je mij uit kunnen leggen hoe ik dit kan doen?

bvd.

gr. mark
 
dat zecht hij toch??

maar wat hij precies heeft gedaan niet maar je kan gewoon de vts bestanden bij mekaar zetten in 1 video_ts en daar dan een menu voor maken maar ik heb geen idee met welk programma
 
Ja, ik kan ook wel lezen.
Jammer dat je geen wezelijke bijdrage kan leveren. Hier heb ik niet veel aan.
 
2 dvd's samenvoegen naar één en dan een menu maken, dat kan prima met dvdremake pro.
voordeel is ook dat ie niks omzet (hercoderen kost kwaliteit)

doe het bewerken in stukken, als er dan iets mislukt hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen.
uiteraard ga je ook alleen maar aan de slag met een kopie en het orgineel hou je veilig.


je kan niet zomaar de bestanden bij elkaar gooien en wat egel dan bedoelt (heeft gedaan)
weet ik ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan