programma wat voor xp bedoeld is onder vista draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
142
hallo,

weet iemand hoe je een programma als xp kan laten draaien onder vista? ik weet dat er een vinkje is onder tablad combaliteit als je rechtermuis - eigenschappen doet. maar het werkt nog altijd niet. dus mijn vraag is: weet iemand nog een ander trucje om een non-vista combitabel programma te draaien onder vista. (heb gekeken onder xp en daar werkt het wel) het gaat om usb over network.

er is een of ander programma dat kijkt wat een programma allemaal start en doet. iets van microsoft. is dat een oplossing? :shocked:
 
Offtopic:
Sorry, maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met "Weet iemand hoe je een programma zoals XP kunt laten draaien onder Vista?"

XP is trouwens een besturingssysteem, zou je niet zomaar een "programma'tje" kunnen noemen.. :D
 
hoi,

ook sorry, het woord zoals moet eigenlijk vervangen worden door "voor". maar ik heb het op de een of andere mannier opgelost. heb net een crach gehad, maar het schijnt mijn redding te zijn geweest. ik kan het programma usb over network nu draaien, maar heb nu een ander probleem, misschien dat je het ook weet, ik krijg de volgende error (zie bijlage). dit krijg ik als ik een usb apparaat wil delen.
 

Bijlagen

  • Image1.jpg
    Image1.jpg
    16 KB · Weergaven: 60
Volgens jou foutmelding is het NIET mogelijk om dat apparaat te delen. Enkel door in en uitpluggen.

Of dat ook echt het geval is kan ik aan de hand van de foutmelding niet zien. Daarvoor hebben we meer informatie nodig over wat je precies van plan ment en waarmee.
 
ik wil het gebruiken om mijn huidige usb apparaten te kunnen gebruiken onder virtual pc. aangezien het niet standaard gaat probeer ik met usb oer network dit voor mekaar te krijgen.

ik krijg deze foutmeldingen bij beide apparaten: usb stick en mijn usb z-10 boxen.

ik heb een nieuwere versie geprobeert van usb over network, dat werkte, maat niet voor lang want ik heb daar geen lecentie voor.

als mijn huidige versie echt niet blijkt te werken, is er nog een ander programma waarmee ik usb in virtual pc kan krijgen? dat is mijn doel tenminste :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan