Avi met ondertiteling branden op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hypnose

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
90
Hallo,

Wie kan mij helpen met het volgende, Ik zoek een makkelijke manier om avi met ondertiteling te branden op dvd's, ik heb dvd flick al geprobeerd maar de ondertiteling blijft trillen, voor de rest was ie goed. win avi converter heb ik ook geprobeerd maar je kan niet de ondertiteling verplaatsen, of ik weet niet hoe dat moet. wie kan me snel helpen met een makkelijke manier en zonder poes pas. alvast bedankt.
 
Ik brand ze altijd op dvd formaat maar als ik de avi bestand op geef opent hij ook automatisch de ondertiteling erbij dat doe ik met WinAvi Videoconverter:)
 
Maak een nieuwe map. Gooi je AVI bestand erin samen met de ondertitel ( srt bestand ).
Wijzig de naam van het srt bestand naar de naam van het AVI bestand.

vb.
filmnaam.avi
filmnaam.srt

Brand het mapje als data dvd in nero of whatever. Op deze manier kan je meerdere mappen op een dvd branden

Je moet alleen zeker weten dat je ondertitel synchroom loopt met je AVI, maar daar heb je tooltjes zoals subsync voor.
 
Als je de manier van Lusinkm doet moet je wel zeker weten dat je Dvd-speler Avi aankan;)
 
Als je de manier van Lusinkm doet moet je wel zeker weten dat je Dvd-speler Avi aankan;)

Dat is idd waar, maar ik neem aan dat dat bedoelt werd aangezien het op een dvd gebrand moet worden. :D
Je dvd speler moet dan divx ondersteunen, want zo zijn de meeste AVI's gecodeerd(naar mijn weten)
 
Ik weet het niet zeker maar soms passen ze zelfs op een CD:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan