ondertiteling werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

astrid9017

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2007
Berichten
62
Haallo,

Ik heb zoals veel anderen hier problemen met de ondertiteling van gedownloade films.
Nou heb ik een aantal films staan die ik ervan wil voorzien. Deze zijn trouwens gedownload met Bittorrent. Nu heb ik voor elke film een aparte map gemaakt. Daarin staan de .avi en .srt bestanden met exact dezelfde naam. Ik speel de films af met WMP. Voorheen had ik hier geen problemen mee maar nadat mijn pc opnieuw is geïnstalleert krijg ik het niet mee voor elkaar om de ondertiteling tevoorschijn te halen.

Wat doe ik fout??
 
Directvobsub wel geinstalleerd? Anders doen die ondertitels het niet
 
Een uitgebreide post, maar heeft uiteindelijk niets met de vraag te maken.
Download en installeer Directvobsud zoasl ik al gezegd heb en je hebt ondertitels in WMP, want daar ging het om!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jawel hoor, want je moet die avi invoegen en de srt bestand (ondertiteling en dan doe je converteer en dan zit ondertiteling erin
 
Dat weet ik allemaal wel, maar om af te spelen OP DE PC MET WINDOWS MEDIA PLAYER zoals TS vraagt hoef je dat allemaal niet te doen!!
 
En DirectVobsub even installeren, zoals ik al meerdere maken gezegd heb en verder niets!!

Nee dan moet je inderdaad gewoon avi file en srt in zelfde map hebben en ze moete allebei zelfde naam hebbenn, bijvoorbeeld: Avi: Tomtom srt bestand: Tomtom

Want dit heeft TS allemaal al gedaan!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
wooh people, don't get mad! :D

Ik ga gelijk aan de slag met die directvobsub.. dat had ik namelijk idd niet geïnstalleerd. Ik zal wel laten weten of het gelukt is.
 
oke, ik heb wat geïnstalleerd. Ik heb bij google directvobsub gezocht en de 1e gedownload. Bij de setup kreeg ik bericht dat dit een oude versie was en dat je deze alleen moet gebruiken als je playback problemen hebt met nieuwere versies. Daarna heb ik de 2e optie bij google gekozen. Daar kreeg ik een setup met VSFilter erin. Deze moest ik in mijn system32 zetten. Maar wat nu? Ondertiteling loopt nog steeds niet mee..
 
Probeer deze eens te downloaden en installeren gewoon (directe donload link)
 
dat is dezelfde als ik had. Bij deze krijg ik ook te zien dat het een oude versie is en alleen moet gebruiken als je playback problemen hebt met de nieuwe versie. ik heb er een screenshot van gemaakt, misschien dat je er iets in ziet??

ik heb het dan toch maar gewoon geïnstalleerd, maar nog werkt de ondertiteling niet.
 

Bijlagen

  • melding.JPG
    melding.JPG
    39 KB · Weergaven: 30
dat is dezelfde als ik had. Bij deze krijg ik ook te zien dat het een oude versie is en alleen moet gebruiken als je playback problemen hebt met de nieuwe versie. ik heb er een screenshot van gemaakt, misschien dat je er iets in ziet??

ik heb het dan toch maar gewoon geïnstalleerd, maar nog werkt de ondertiteling niet.
 
BIj eigenschappen -> samenvatting van de film staat: videocompressie: Divx. Betekent dit dat het geen avi is??

Ik heb versie 2,37 dacht ik van directvobsub gedownload. Deze keer geen melding maar hij werkt NIET. :mad:

ik kan me trouwens nog herinneren dat ik ..voordat mijn pc opnieuw werd ge:installeerd.. altijd een groene pijl rechtsonderin mijn taakbalk had als ik een film met ondertiteling keek. Was dat ook directvobsub? Of is dat een ander programma, zoja weet iemand welke?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan