Kwaliteit PCTV Hybrid Pro Stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melvin123

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2008
Berichten
7
Hoi,

Ik heb dus sins kort de PCTV Hybrid Pro Stick op mij pc geinstalleerd. alles werkt goed naar behoren, en ik kan alle zender ontvangen.

Maar de kwaliteit is heel erg slecht. Weet iemand hoe dit kan? Op de tv is de analoog wel gewoon goed en scherp maar op de pc niet.

Dus weet iemand hoe ik de kwaliteit kan verbeteren?

Deze stick heb ik:

http://www.pinnaclesys.com/PublicSi..._Digital+PVR/PCTV+Hybrid+Pro+Stick+(320e).htm

mvg,
Melvin
 
Hoi,


Hoe lange kabel heb je gebruikt om bij de pc te komen .
Hoe heb je gesplitst.
Alle schroefjes vast gedraaid van je aansluitingen.



Modag
 
Hoi.

In princiepe is een aansluiting verlies van signaal kan je niet wat dichter bij zetten om te proberen met 1 kabel.

Modag
 
Ik zal het morgen is proberen om alles na te kijken, en proberen in te korten..
Bedankt...
 
Hoi,

Oke lees morgen wel, of het wel of niet geholpen heeft.

Modag
 
Ik heb er ook nog een versterker tussen gegooit, maar dan wordt het alleen maar slechter van...
 
hoi,

dan heb je al een slecht signaal vanaf het punt waar je hem wil afhalen want versterker versterkt ook het slechte signaal.Als ik daar een oplossing voor moet geven zal ik moeten weten hoeveel tv er al op staan vanaf het kai punt.

modag
 
uhmm.

beneden staat een TV met een upc mediabox. De kabel gaat direct naar de UPC media box, en zo wordt die via de UPC mediabox weer gesplit naar mijn pc en tv.

De kabel van mediabox naar tv = 1 meter.. en van mediabox naar pc 7 meter.

En de kwaliteit van de TV is heel erg goed, en die van de PC niet... Verder is er niks anders op aangesloten.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Heb je niet de mogelijkheid om hem op die kabel van 1mtr aan te sluiten om even te kijken hoe het beeld dan is.
modag
 
uhm dat gaat moelijk worden... aangezien de vaste pc boven staat, en de kabel benenden is....

Hen je mischien nog andere tips of ideen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan