ipod touch onduidelijkheids-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjo92

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
64
hallo,
ik heb vandaag een ipod touch gekregen van mijn ouders.
ze kwamen net terug uit New York namelijk.
ik heb nu dus de handleiding gelezen maar wordt er niet veel wijzer van.
daarom heb ik een paar vraagjes die ik hier verder ook niet echt goed kan vinden.
ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

- ik heb nog een stroom adapter van mijn zus (niet van apple!) kan ik die ook gebruiken of moet ik dan per sé een nieuwe en dure aanschaffen van apple? hij is van Artwizz.

- hoe lang moet die de eerste keer opgeladen? en kan dat dan ook met die adapter die niet van apple is?

- ik kreeg er een raar wit dingetje bij waarvan ik erachter ben gekomen dat het een dock geval is? wat kun je daar mee? hij blijft er in ieder geval niet op staan.

ik hoop echt dat mijn vragen beantwoordt kunnen worden. Alvast heel erg bedankt.

Groetjes, Marjolein
 
Vraag 1 : Als die Adapter Voor Ipods is gemaakt kan je hem volgensmij wel gebruiken

Vraag 2 : meestal is het bij telefoons zo dat je hem eerst helemaal leeg laat gaan
en als die helemaal leeg is dan opladen...
maar als er in de handleiding staat eerst laden opladen moet je dat doen ......

Vraag 3 : die is inderdaad voor een Dock station , als je een Dock station koopt moet je die erin stoppen en je ipod daarin...
 
okee heel erg bedankt.
denk dat het zo wel lukt :D
ik zal hem nu eerst maar opladen.
 
hoe kan het dat alle internet opties het niet doen?
ik kan bijv. geen mail/weer/aandelen/safari enzo bekijken
 
Let even goed op:

Hier ook een iPod Touch is huis, maar:

- NIET opladen via een andere, niet bijpassende adapter, gewoon met USB
- dat "plastich dingetje" is NIET voor een docking-station, maar gewoon een zelfstandige standaard
- Safari hoort standaard gewoon te werken, uiteraard wel eerst verbinding met je draadloze netwerk thuis maken
 
Let even goed op:

Hier ook een iPod Touch is huis, maar:

- NIET opladen via een andere, niet bijpassende adapter, gewoon met USB
- dat "plastich dingetje" is NIET voor een docking-station, maar gewoon een zelfstandige standaard
- Safari hoort standaard gewoon te werken, uiteraard wel eerst verbinding met je draadloze netwerk thuis maken

oke bedankt, ik heb gelukkig nog niet opgeladen met de stroomadapter maar
ik las van iemand anders op internet dat hij dezelfde stroomadapter had voor zijn ipod touch. ook de artwizz, deze werkte gewoon bij hem. wat moet ik anders gebruiken als ik bijv. op vakantie ga?
bedankt voor de informatie.
 
:eek: helphelphelp
ik snap duidelijk nog niks van dit ding:

ik wil dus heel graag verbinding met mijn draadloos netwerk op de pc zodat ik kan internetten (zo werkt dat toch? :eek:)
nou ik dus verbinding maken. er stond al een inlognaam, waarschijnlijk omdat ik contact had gemaakt met de pc want het was mijn achternaam, dus ik daar op klikken, moest ik mijn wachtwoord geven. :eek: maar ik heb echt geen flauw idee wat dat ww is.

waar kan ik die vinden? weet iemand dat?
in ieder geval heel erg bedankt. :)
 
Dat wachtwoord is het wachtwoord waarmee het draadloze internet thuis beveiligd is
 
Dat wachtwoord is het wachtwoord waarmee het draadloze internet thuis beveiligd is

en kan ik die dan ergens vinden? want ik zou niet weten wat het is :eek:
of staat dat nergen op de pc vast opgeslagen? bij configuratiescherm ofzo?
 
ik heb het gedownload, maar het is helemaal leeg.
ik kan ook niet een gebruikersnaam invullen ofzo?
 
ho, nee ik heb me daarin vergist.
het is niet draadloos. :eek:
en nu? :eek:
 
Nu kun je niet op internet met de iPod Touch, helaas....
 
echt niet? :eek:
noooit? wat stom. maar als ik dan via een andere computer met wel een draadloos netwerk probeer? kan ik dan altijd en overal internet gebruiken?

ik begrijp er echt niet zoveel van. :eek:
 
Ik snap het niet...

Wanneer je thuis geen draadloos internet hebt dan heb je toch ook geen andere PC met wel draadloos internet?
 
nee maar bij ons op kantoor in een ander dorp is wel draadloos internet..
 
Dan gaat het daar wel wanneer je weet hoe en met welke sleutel het netwerk beveiligd is.

Om thuis te kunnen verbinden heb je een draadloze router nodig, kost maar een paar tientjes, kijk je ouders nog eens lief aan.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan