Logo op T-Shirt printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo,

Ik wil een transparant logo op t-shirt laten drukken, Het probleem is niet waar ik dat kan laten doen. Maar ik ik wil het logo wel TRANSPARANT op t-shirt gedrukt hebben, maar het moet transparant en een .eps bestand zijn. Ik wil het bij Spreadshirt laten doen. Hier heb ik 2 voorbeelden die ik met photoshop heb opgeslagen, Ik wil het logo dus niet met een wit vierkant eromheen hebben, Maar alleen het exacte logo. Wie weet hoe ik dit moet doen?
 

Bijlagen

  • de goeie.jpg
    de goeie.jpg
    59,6 KB · Weergaven: 56
  • de slechte.jpg
    de slechte.jpg
    83,5 KB · Weergaven: 58
Dat kun je zelf ook wanneer je een printer hebt!

Speciaal transfer papier voor textiel in de winkel halen, logo er op printen, strijkplank en strijkijzer gebruiken en klaar!
 
Mijn vrouw heeft dat al een paar keer gedaan met t-shirts voor de dames hier in huis zonder problemen
 
Hoelang blijft het er op zitten? Wasmachine lijkt me niet echt goed voor de kwaliteit?
 
Best wel een hele tijd, alleen niet te heet wassen!
 
Hoelang blijft het er op zitten? Wasmachine lijkt me niet echt goed voor de kwaliteit?

Ligt natuurlijk aan de kwaliteit transferpapier, maar ik heb hier een 12 (!!!) jaar oud shirt waar de print nog steeds op zit (oké, hij begint nu tekenen van verval te vertonen, T-shirt trouwens ook)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan