Newbie VideoCapture

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ik heb al heel lang WinDVD Creator op mijn computer. Kocht ik samen met een kaartje dat verbonden werd met de video recorder. Beeld met gele plug ( aparte kabel) naar kaart en geluid ( rood wit ) naar geluidskaart. Met Vista SP1 lijkt einde gekomen aan de compatibiliteit. En ik heb het ook niet echt nodig. Maar wil nog wel een video op dvd over zetten. Hoe gaat dit NU in zijn werk? Heb wel gegoogled maar gaat me allemaal te ver. Ik wil alleen even de aansluiting weten nu dat extra kaartje is verdwenen. Videokaart NVIDIA Geforce7950 GT en een video recorder met scart etc ook optische uitgang. Wat moet ik met wat verbinden is dus de vraag?? Ik kan op de recorder een scartplug zetten met rood wit en geel, maar dan hoe verder en met wat voor kabels????
 
Dan heb je nog steeds een video capture kaartje nodig in je pc, wel Vista compatible kaartje!
 
Dan heb je nog steeds een video capture kaartje nodig in je pc, wel Vista compatible kaartje!


Dus gewoon zoals de situatie was?? Ga nog eens naar de compatibiliteit kijken van dat kaartje ( zit al in je doos )....bij upgraden via driver agent krijg ik heel wat anders te zien dan de oorspronkelijke drivers. Dan is de aansluiting verder ook geen probleem, dat dat het rechtsstreeks naar de video kaart kon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan