webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkc5

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
8
naar aanleiding van een stroomstoot,heb ik een andere pc moeten laten installeren, eerst dell, nu asus,eerst werkte mijn webcam perfect, nu alleen de inkomende gesprekken, het is een logitech 10.0A versie, gebruik hem voornamelijk voor te skypen, heb hem er volledig afgegooid en terug opgezet met driver, maar hij blijft uitvallen, de inkomende gesprekken zijn klaar en duidelijk, het is niet zo'n dure , maar op mijn vorige pcwerkte hij perfect, heb ik iets over het hoofd gezien, of is hij gewoon versleten ? weet iemand raad ? dankbij voorbaat
 
Logitech 10.0 a? Heeft ie geen andere naam? Uitgaande gesprekken? Heb je het dan over geluid wat het niet doet? Dan is dat meer de audiodriver die niet goed werkt, of een microfoon-instelling van de geluidskaart. 'Blijft uitvallen..' Doet ie het dan soms wel helemaal? Als jouw cam bij de ander niet zichtbaar is, kun jezelf dan wel zien in het test-scherm?
 
het beeld is geen probleem, de inkomende gesprekken zijn ook heel duidelijk, alleen ik (de uitgaande) valt weg bij de ontvangers, dus de (ingebouwde)microfoon maakt ergens een fout, het is een logitech quickcam messenger
 
dus soms komt hij goed binnen bij de mensen en soms valt hij gewoon weg, heb er nu een andere opgezet (microsoft lifecam vx-3000) met het zelfde resultaat,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan