Downloaden films

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rina13

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
12
Kan iemand mij een goede site/ programma aanraden om films te downloaden? ik heb nu een nieuwe computer (vista) en hoop dat het mij nu eens gaat lukken om ook een film te downloaden?
 
ik raad zeker nieuwsgroepen aan .
Downloadsnelheid is hoger en constanter dan bij torrents
Bijna virrusvrij
Het ligt er aan welke provider je hebt met planet en xs4all heb je een goede en anders kan ik je payserver aanraden. Zo'n 7,50 per maand het kost wat geld, maar dan krijg je er wel wat voor. En is nog altijd goedkoper als een film in de winkel.
Hoe en wat?

klik op de link van mrmusic
 
ik raad zeker nieuwsgroepen aan .
Downloadsnelheid is hoger en constanter dan bij torrents
Bijna virrusvrij
Het ligt er aan welke provider je hebt met planet en xs4all heb je een goede en anders kan ik je payserver aanraden. Zo'n 7,50 per maand het kost wat geld, maar dan krijg je er wel wat voor. En is nog altijd goedkoper als een film in de winkel.
Hoe en wat?

klik op de link van mrmusic

Dat is een leuke oplossing maar nieuwsgroepen is niet bestemd om af en toe een film te downloaden. En ik denk dat een Payserver niet echt een eerste oplossing is. Want zoals TS het overbrengt begint hij net en daarom ben ik het met Wufu eens dat Torrents het meest geschikt zijn in zijn situatie.
 
ja ik raad ook torrents aan via utorrent.

Ook vind ik de site red curtain movies niet slecht.
je kan niet kiezen welke films je kan downloaden maar er komen er altijd nieuwe op :thumb:

niet dat ik het nog veel gebruik maar het is gewoon een tip hé:cool:
 
Downloaden MaG alleen Films en Muziek is legaal Maar geen Programma's of games. Maar zodra je gaat downloaden MOET je ook uploaden en dat is dus delen dus dat is weer illegaal:eek:
 
als je gaat downloaden MOET je niet per se uploaden hé maar uit respect voor andere mensen doen de meesten dat toch
 
als je gaat downloaden MOET je niet per se uploaden hé maar uit respect voor andere mensen doen de meesten dat toch

Mwaah ik ben nog geen client tegengekomen waarbij je niet hoeft te uploaden, Maar als je niet upload is dat niet zo fijn voor andere mensen:)
 
wel ja dat is het juist hé...
als jij je bestand al hebt kunnen binnenhalen tegen een redelijke snelheid en wanneer je dat anderen niet laat doen vind ik dat maar een beetje laf...

Met clients waarmee je torrents download weet ik niet of je dan het uploaden echt kan uitschakelen zonder verlies van snelheid enzo maar met bearshare lite kan dit allesinds wel
 
ok bedankt maar het zal nog niet voor vandaag zijn dat ik alles begin te lezen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan