van avi naar dvd met ac3 geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
315
Hallo,heb een muziek film met ac3 geluid en wil hem graag op dvd zetten met behoud van het ac3 geluid.
Heb het gedaan volgens deze tutorial van DivxStarthttp://www.divxstart.com/forum/viewtopic.php?p=86240
maar nadat ik de film geconverteerd heb met Cucusoft AVI 2 VCD DVD SVCD Converter Pro
krijg ik alleen het MPG bestand en niet het M2V bestand en MPA bestand terwijl ik die volgens de tutorial wel zou moeten hebben,dus mijn vraag is wat doe ik verkeerd?
Het rippen van het ac3 geluid heb ik wel voor elkaar gekregen.
Als iemand wat andere suggesties heeft om deze muziek film met behoud van het ac3 geluid op dvd te zetten zou ik dat graag willen weten.:thumb:

Alvast bedankt.
 
dank je Pasja voor jouw advies.
Heb eerst het geluid uit de film gehaald en toen de film met mainconcept omgezet naar dvd.
Het geripte ac3 geluid,zoals beschreven in de tutorial,heb ik toegevoegd toen ik met tmpgenc dvd author deze dvd ging bewerken en alles is nu toppie.
Maar snap nog steeds niet waarom ik die 2 bestanden niet heb toen ik de avi film omzette naar dvd met Cucusoft AVI 2 VCD DVD SVCD Converter Pro dus als iemand hier een antwoord op heeft hoor ik het graag.
 
Helaas ken ik die progjes niet, daarom ook plaatste ik die link. Die tutorials ken ik wél en daarvan wist / weet ik dat ze het AC3 keurig netjes bewaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan