Serie op DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raptor_G

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2005
Berichten
23
hallo,

ik ben van plan om een serie op dvd te branden.. maar ik zit vast

ik denk dat ik verschillende DVDs nodig zal hebben om alle afleveringen erop te krijgen, maar ik weet niet goed hoe dit te doen

tot zover heb ik alleen maar single dvds gebrand, en dat is geen probleem, maar als ik wil proberen om verschillende dvds te branden krijg ik de eerste afleveringen er wel op, maar de anderen niet

met andere woorden: het branden stopt gewoon

ik heb het gevoel dat dit wellicht aan de software ligt..
ik gebruik ConvertXtoDVD om te branden


enige tips?
 
Als je in converxtodvd een avi hebt toegevoegd met dat groene kruisje, druk nog keer op dat groene kruisje en voeg je de volgende avi file toe en zo kan je doorgaan
of had je dit al gedaan


mvg
 
ja, ik heb alle files kunnen converteren, maar ik krijg ze niet allemaal op dvd gebrand
 
je kan instellen bij dat programmatje dat die gelijk ook brand
dat een idee?? (zo ja ik zoek wel ff waar dat staat)

als je dat doet moet je wel op sneldheid 2,5x branden
 
ik denk dat je niet echt begrijpt wat ik bedoel..

ik weet hoe direct branden werkt, ik wil gewoon dat alles wat ik geconverteerd heb ook gebrand wordt en niet stopt als de dvd vol is, maar vraagt dat ik een 2de dvd erin stop en verder brand
 
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zit die optie er niet op.
Ik gebruik hetzelf ook en splits en verdeel de bestanden over het aantal dvd's.
 
hmm.. hoeveel afleveringen zouden dan op 1 dvd kunnen(ze zijn ongeveer 25 minuten lang)?
 
als het avi zijn:
Ik heb er gemiddelde 12 per dvd en deze zijn 50 min per aflevering.[355MB]
dus aardig wat

als je er teveel in zet krijg je vanzelf de melding dat het er niet oppast volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
hmm.. blijkbaar kreeg ik ze er toch allemaal op.. toch raar dat ie stopte aan de vierde.. maar toch allemaal erop zette

nuja, probleem opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan