mp3 compleet maar niet afspeelbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

flaffie

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2008
Berichten
15
Hallo. Gisteren besloot ik om mijn ruime collectie mp3's wat te organiseren. Ik merkte echter dat nogal wat dingen niet afspeelbaar zijn. Het zijn gewone mp3's en ze zijn compleet maar wma of winamp wil ze niet afspelen. Ik download veel bittorrents waarbij je één of meerdere cd's van een artiest kunt downloaden. Ik vind het jammer dat ik dus misschien ettelijke gigabytes muziek moet weggooien. Weet iemand wat er verkeerd kan zijn met dergelijke mp3's? Soms gebeurt het ook dat de download niet compleet was, dan hoor je slechts flarden van de nummers en dan weet ik de reden maar in dit geval weet ik niet waarom de mp3's soms niet kunnen worden afgespeeld. In wma of winamp zie ik dan dat het nummer in kwestie 0.00 tijdsduur heeft.
Zijn dit dan allemaal corrupte bestanden of kan er een andere reden zijn.
Alvast bedankt.
 
Ja ik heb het zelf ook gehad met sommige mp3's het kan zijn dat het ooit een ander formaat was (.wma bijv) en dat iemand de extensie heeft veranderd zonder te converteren, dat had ik iig wat je zou kunnen proberen is de bestanden nog een keer naar mp3 te converteren.
 
Ja ik heb het zelf ook gehad met sommige mp3's het kan zijn dat het ooit een ander formaat was (.wma bijv) en dat iemand de extensie heeft veranderd zonder te converteren, dat had ik iig wat je zou kunnen proberen is de bestanden nog een keer naar mp3 te converteren.

Ik heb geprobeerd met cdex. Converteren naar wav, opnieuw naar mp3 converteren...cdex voert het niet uit..jammer. Weet iemand een oplossing of zijn deze bestanden corrupt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan