Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
1.712
Hallo,

De functie alles afspelen werkt niet meer (zie screenshot), als ik er op klik doet hij niks. Ik heb google afgezocht naar het probleem maar ik kon geen echte oplossing vinden, weten jullie mischien de oplossing?

Alvast Bedankt

 
en als je eerst alles selecteert , ( CTRL + A ) en dan op alles afspele klikt ?
 
ja dat heet selectie afspelen maar ik wil zonder iets te doen gelijk op de knop alles afspelen klikken

Maar wel bedankt voor je reactie

mvg
 
En als je nou bijvoorbeeld windows media player dan kan je alle liedjes toevoegen en dan in windows media player op afspelen drukken!;):p
Maar ik misschien heb jij niet windows media player.

MVG
 
Als je nou eens allle bestanden die NIET .mp3 zijn uit de map haalt, en dan nog eens probeert.
 
dat dacht ik ook al en had ik ook geprobeerd maar nog lukt niet
 
Is je standaard programma wel Windows Media Player?

Groeten :)
 
Ik kan in ieder geval zien dat je de nieuwste versie van Windows Media Player hebt (aan de icoontjes). Het beste is om Windows Media Player van de PC te verwijderen. Vervolgens op deze website Windows Media Player opnieuw downloaden en installeren.

Dit zou het probleem moeten oplossen.

Groeten :)
 
ik ga het gelijk doen :) bedankt voor je tip, zelf nog niet aangedacht:p terwijl ik die oplossing vaker doe als ik probleem ergens mee heb:p

mvg
 
Nope doet ook niet, ik heb zelfs wmp 10 gedownload en geprobeerd maar lukt ook niet

mvg
 
had ik ook wel gedaan:) maar bedankt voor de tip

mvg
 
jah zo'n irritant probleem is het nu ook niet :p
want als je gewoon dubbelklikt zou het bestand normaal toch moeten openen...

Maar ja het zou wel handig zijn moest het werken voor jou :D
(ik gebruik die functie persoonlijk niet)
 
haha ja,, nou ik heb sinds gister nog een irritanter probleem:p ik kan geen toolbar toevoege echt raar die google toolbar als ik naar beeld > werkballen ga staat google in lichtgrijs dus ik kan hem niet aanvinken echt vaag ik heb het al 5 keer geprobeerd opnieuw te installeren enzo maarja.



mvg
 
Laatst bewerkt:
haha ja,, nou ik heb sinds gister nog een irritanter probleem:p ik kan geen toolbar toevoege echt raar die google toolbar als ik naar beeld > werkballen ga staat google in lichtgrijs dus ik kan hem niet aanvinken echt vaag ik heb het al 5 keer geprobeerd opnieuw te installeren enzo maarja.



mvg

Volgens mij wilt hij niet dat je het aanduid omdat hij al rechtsboven staat. En als je van zoekrobot wil veranderen dan duw je gwn op het pijltje naast het vergrootglas.
 
nope ik heb de google toolbar weer goed zo computer exper had me settings nagekeke:p

mvg
 
haha ja,, nou ik heb sinds gister nog een irritanter probleem:p ik kan geen toolbar toevoege echt raar die google toolbar als ik naar beeld > werkballen ga staat google in lichtgrijs dus ik kan hem niet aanvinken echt vaag ik heb het al 5 keer geprobeerd opnieuw te installeren enzo maarja.



mvg

huh ik snap het niet goed :S
je hebt toch de google toolbar rechtsboven in je scherm?
die zoekfunctie... of is dat geen toolbar?
 
huh ik snap het niet goed :S
je hebt toch de google toolbar rechtsboven in je scherm?
die zoekfunctie... of is dat geen toolbar?

Je haalt 2 dingen door elkaar:
- Als eerste heb je de zoekbalk rechtsboven van Internet Explorer 7 waarmee je zoekt met iedere gewenste zoekmachine (waaronder Google).
- Daarnaast kan je op google.nl (ergens :p) de Google toolbar downloaden. Deze heeft extra functies zoals een pop-up blocker, een website "rate" systeem en een auto filler voor automatisch invullen van formulieren.

Wat betreft dit vage probleem :p:
- Al geprobeert hem er weer vanaf te gooien en hem er weer opnieuw op te zetten?

Als dat niet werkt, scan je pc dan eens met het Spaanse programma Elibagla:
- Ga naar http://www.zonavirus.com/datos/descargas/95/elibagla.asp en klik onderaan op "Descargar Elibagla 11.44".
- Zet het bestan op je bureaublad (is belangrijk!) en voer het uit.
- Het sluit zichzelf meteen weer af.
- Start de pc opnieuw op. Het programma zal openen.
- Controleer of de onderste optie (enige vinkje) is aangevinkt en dat de schijf waar Windows op staat (normaal gesproken C:\) is aangeklikt.
- Kies nu de linker optie (links naast Salir) en laat hem scannen.
- Je kunt (als je wilt) ook de andere vaste schijven scannen.
- Klik nu op "Salir" en je krijgt een mededeling dat op je C schijf een logbestand is aangemaakt. Hierna start de computer verder op.

Ik weet niet zeker of je een virus hebt, maar hiermee kan ik het zeker weten ;). Misschien een goed idee om het logbestand hier eens te plaatsen, dan zien we het meteen.

Groeten :)
 
huh een spaans programma :p
Je kan hem nu eigenlijk ook misschien een format laten uitvoeren zonder dat hij het weet maar ja :D

Nee, ik denk dat het wel te vertrouwen is :p
Altijd het proberen waard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan