wmv crasht mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Berichten
351
ey all,
Ik heb een probleem met volgens mij .wmv bestanden. als ik ze probeer af te spelen in bijv. firefox of internet explorer, dan crasht mijn pc: ik zie een heleboel kleurtjes ipv het filmpje, en niets reageert nog behalve de reset knop. ik gebruik windows xp. hier is een voorbeeld van een filmpje waar mijn computer van crasht: http://www.avromuseumtv.nl/thema/default.aspx?page=1&thema=Portretten (en klik dan bij 'portretten' op 'bekijk video' bij schuttersstukken.). hoe kan ik dit oplossen?
 
Mogelijk zijn de codecs beschadigd
Hier kun je deze downloaden.
Helpt dat niet dan ligt het misschien aan de instellingen/drivers van je videokaart.

mvg leo
 
Crossposten (zelfde vraag 2x stellen) is niet toegestaan.

Ga door in je vorige topic.
 
ja, het spijt me... ik wou de vorige laten sluiten omdat het op de verkeerde plek stond merkte ik nu. ik heb het probleem namelijk niet alleen maar met firefox, maar nu dus ook op alle andere programma's... dus dit had de nieuwe moeten worden, maar mogelijk heeft leofact al de oplossing :thumb:
 
ok, ik heb de pack geinstalleerd maar hij crasht nog steeds.. of had ik eerst mijn pc opnieuw moeten opstarten? dat stond er niet bij... maar goed, ik laat binnenkort sowieso mijn hele pc formatteren denk ik en dan is het ook opgelost, maar dat is nog niet zeker... dus ik ga zelf ook nog even verder zoeken naar codecs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan