Probleem met Audacity

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willibrord

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Berichten
19
Met behulp van Audacity-free en lame_enc.dll neem ik klassieke cassettemuziek over naar mijn harde schijf om dan later DVDs mee te branden. In Auda.. opgenomen en met lame_.. omgezet naar MP3. Op beperkte schaal uitstekend gelukt ook afspelen op DVD speler gaat prima maar...
Steeds vaker breekt het proces Auda-bestand naar MP3 onderweg af en is mijn opname verloren. Kan ik weer overnieuw beginnen....soms wel méér dan één keer!
Heeft iemand hier zoveel ervaring mee dat hij mij kan helpen?
 
Nee ik ken dit probleem niet en gebruik jouw programma ook niet.
Maar het lijkt een geheugen probleem of een schijfruimte probleem.

Dus:
  • Of de computer is met vele andere taken bezig, zodat er geen of weinig geheugen overblijft zodat Audacity z'n werk goed kan doen.
  • Of Audacity schijft met de conversie een bestand weg naar een ruimte wat vol of bijna vol is. Misschien zijn daar instellingen te maken zodat je het bestand naar een schijf kan wegschrijven waar wel voldoende ruimte is.
 
Dank Loonytune,
Geheugen zat dus denk ik dat de map waar Audacity z'n bestanden wegzet een map met beperking is.
Ik weet 'm echter niet te vinden en al helemaal niet hoe ik hem dan zou kunnen vergroten.
Wie weet dat?
Bij Audacity word ik niet wijzer. De Help met forum is eindeloos en daar is mijn probleem niet te vinden. Bovendien in 't Engels en dat zoekt nog moeilijker.
Wie weet een betere weg?
Die mag a.u.b. inhaken!:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan