WIe kan mij aub uit de brand helpen??!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwpn21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2008
Berichten
1
Ik dacht helaas dat het makkelijker zou zijn...
Ik ben pogingen aan het doen om een film van een vriendin op mijn laptop te zetten, deze moet hier en daar geknipt worden en vervolgens op youtube gezet worden.
Het is een klein dvd-rw schijfje die van een filmcamera komt.
Ik kan alle hoofdstukken van de film wel bekijken via mediaplayer, maar daar kan ik als het goed is niet bewerken?
Ik ging vervolgens naar movie maker, daar ben ik aan het hannesen, nu krijg ik enkele stukjes uit die film in movie maker. Ik snap er niets van, alles bij elkaar duurt het een half uur, maar hier krijg ik maar een paar seconden te zien. Ook gaf hij een aantal keren aan dat ik een codec nodig zou hebben.

Het enigste wat er moet gebeuren is stukken eruit knippen, ik weet zelf wel hoe ik het op youtube moet zetten, maar de film vanaf het schijfje opslaan op mijn laptop moet eerst gebeuren?? Lukt ook niet... En een programma om te knippen, hoe kom ik eraan en hoe kan ik het makkelijk voor elkaar krijgen?? Het is slechts voor eenmalig gebruik!!!!

Wie zou mij aub willen helpen??!! :(:(
 
Afhankelijk van het type camera kun je waarsch. met videobewerkings-software als Pinnacle Studio, Ulead Videostudio, Sony Vegas of Nero Vision de film importeren en bewerken.
Kijk eens bij welke van die pakketten je een volledig werkende demoversie kunt downloaden, die bijv. een maand werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan