Layer's verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter ajax

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
105
Hee, is het mogelijk om een layer te verwijderen?

1210874940-830.jpg
[/url][/IMG]

Hier staat in het midden: Actie Shot

Zou ik dat met een programma'tje kunnen verwijderen?

Groeten Wouter!:thumb:
 
Sorry wouter, maar die layer zit zeg maar in de foto.
Je zou wel een foto programma kunnen gebruiken om het minder te laten zien.
nog veel succes!:thumb:
MVgr,
4World
 
een layer verwijderen in bv photoshop is geen punt.
JPG heeft echter geen layers.
Je moet dus echt aan het bewerken om het watermerk te verwijderen.
bv met de cloontool.

mvg leo
 
De clonetool zit in het programma adobe photoshop en waarschijnlijk ook wel in andere bewerkings programma's
 
Kan hem niet voor je vinden, maar je kan wel anderen gebruiken Bijv picasa of gewoon even zoeken op google. En je zou misschien het plaatje ergens anders kunnen zoeken, want meestal is het weer van een andere site gehaald
mvgr,
4world
 
is met picasa zo'n watermerk te verwijderen? op google krijg je als je cloontool invult nauwelijks iets.. is het niet clean tool?

De foto is echt door actie shot gemaakt.. speciale site daarvoor opgericht.
zijn een aantal mensen die komen op evenementen en maken dan foto's en die kan je dan kopen via die site.

Groeten Wouter:thumb:
 
Clonetool, en zoek is op google naar anderen
mvgr,
4world
 
Clonotool vind ie helemaal niets..

Zou je me een beetje kunnen helpen onder welke naam ik zou moeten zoeken via google?

Ik heb geen flauw idee namelijk..

Thnx!:thumb:
 
de cloontool is een stempel gereedschap uit adobe photoshop.

gratis foto bewerking kan b.v. met the gimp

ActieShot maakt het je niet makkelijk, want ze willen natuurlijk gewoon dat je foto besteld...

Edit: inderdaad de clonetool
Verder is de resolutie van de foto dusdanig dat nooit een echt mooi resultaat krijgt.
 
Laatst bewerkt:
clonetool was het, ik heb het al aangepast. Zoek dit op google:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=photo+program&meta= of gewoon op zijn nederlands
En zoek is op Picasa (van google zelf).
zoek anders op google naar de foto die je daar hebt, want die foto komt waarschijnlijk weer van een andere site, 4World
 
Laatst bewerkt:
Leer het programma kennen. En er is geen programma voor, dus kan je de hele foto lichter maken en daar heb je niks aan, dus ga het programme leren. Als ik je een tip mocht geven, ik ben bang dat het niet gaat lukken, want het is net iets als je bijv van een boom een foto maakt en de boom van de foto zou willen halen. Je krijgt de reclame er niet uit, je kan het alleen verminderen.
 
Dan komen we dus op een hoop mag niet... ©
Zie topic

ach ja we doen graag ingewikkeld:)
 
Laatst bewerkt:
Oooooo, Nou dát was mijn vraag=) Dus het kan niet..! Naja ik ga wel wat vogelen..

Bedankt!:thumb:
 
Tuurlijk kan het wel, ligt er alleen aan hoe goed je bent. Met een beetje digtal-painting skills kom je een heel eind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan