Media player 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaan

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2007
Berichten
189
Beste,

voor mij werk maak in diverse video opnames, dit om te gebruiken tijdens opleiden van nieuwe personeel.

Ik loop alleen iedere keer tegen een probleem met de codecs, want als ik thuis video bestanden omzet naar als voorbeeld WMV kan ik het op mij werk soms niet afspelen. Ik heb van alles geprobeerd maar heb geen juiste oplosing voor gevonden.

Volgende vraag wil ik aan jou stellen.

Op mijn werk gebruiken wij media player 9, wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat alle video bestanden op media player 9 afspeelbaar te maken?

Alvast dank
 
Laatst bewerkt:
Mocht het niet lukken met de oplossing van Raymond, heb ik nog een goede link met codec's die ik zelf al lange tijd gebruik.
http://www.cccp-project.net/
Onder Download op de link Windows Vista / XP / 2K klikken.

Schrik niet door dat CCCP, het lijkt een duistere website, maar het levert codec's waarmee ik tot nog toe alle video's kan afspelen die ik in mijn bezit heb.
Het is vrij van Virusjes en Spyware
 
Dank voor je reactie,

Het is helaas niet mogelijk om codecs te installeren want, wij werken met een grote netwerk sisteem waar alles door helpdesk word onderhouden.

Het is niet mogelijk om een bestand te instaleren bijna alles is geblokkeerd, bovendien werken wij met verschillende PC's.

Daarom ben ik ook eigenlijk opzoek naar een bestand format wat op media player 9 afspeelbaar is.

Het moet wel mogenlijk zijn maar hoe?

gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan