systeem crash na installeren alcohol 120%

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikschoonbeek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2008
Berichten
4
Beste lezers,

Ik heb alcohol 120% geinstalleerd, waarna het systeem gecrashed is (ik lette niet goed op tijdens het installeren, maar ik geloof dat de installatie van alcohol niet vlekkeloos verliep).

In eerste instantie heb ik daemon tools geinstalleerd, maar deze installatie lukte niet. Nadat ik de pc opnieuw opstarte na het installeren van daemon tools was er namelijk geen daemon tools op de pc te vinden.. Toen herinnerde ik me dat ik alcohol 120% op de dvd had staan, naast de virtuele cd's die ik wou gebruiken.

Elke keer dat ik nu de pc opstart crasht deze weer, zelfs in veilige modus. Ik krijg een blauw scherm (geheugen dump ofzo) te zien, waarna de computer dus opnieuw opstart (en opnieuw crashed).

Het is een Dell Inspirion 530, met (uiteraard) windows vista. Geen cd/dvd van vista, wel staat de pc waar ik nu mee schrijf vlak naast de ander.. hierdoor kan ik iig eenvoudig informatie opzoeken.

Wat info over de gebruikte versie van alcohol 120% (weet niet of alles relevant is) :
RuntimeVersion=2.0.2600.2
ProductVersion=1.9.2.1705

Wie kan mij vertellen wat ik kan doen om het te verhelpen (anders ben ik mijn leven niet zeker.... niet mijn pc waarop het gebeurt ) :)

Alvast bedankt,

Rik Schoonbeek
 
Het probleem is dus dat de pc al binnen een paar tellen crashed (een paar tellen nadat je de windows desktop ziet). En ik kan hoogstens een paar mappen openen voordat de pc crashed.

Ik heb al geprobeerd te zoeken naar een windows vista systeem herstel-cd of dvd ofzo, maar ben nog niet echt wat tegengekomen.

Maar als je een manier weet om toch een systeemherstel uit te voeren ben ik een en al oor :) (of oog eigenlijk)..

MVG, rik
 
CD van Windows erin doen en dán een herstelinstallatie uitvoeren.
 
Het is niet mijn pc en de eigenaar zegt geen cd te hebben van windows vista. Raar, want het is een dell pc.

Maar anders probeer ik het wel met een gebrand cd'tje. Als het gelukt is laat ik het weten.

MVG, Rik
 
Ook Dell levert uit met OS CD (recovery of system cd zal 't ding als opschrift hebben -gok ik-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan