Kleding fotograferen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvm76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2008
Berichten
3
Hoe kan ik het beste kleding fotograferen zodat je wel de vormen van het lichaam ziet maar niet bijv de paspop? je ziet dit altijd in de bladen.
 
Ik weet niet of je geavanceerde bewerkingsprogramma's hebt (Als photoshop), maar dan kun je gewoon de foto maken en later de pop weggummen oid. Als de pop een duidelijk andere kleur heeft dan de kleding (Bijv, pop = wit, kleding = zwart), dan kun je met een tool in photoshop al het witte selecteren en wissen.
 
Bedankt, maar ik bedoel eigenlijk dat het net lijkt alsof het kledingstuk is opgeblazen in de vorm van een lichaam.
 
Je bedoelt toch zoeits? Dat is goed te bereiken met wat niekfct uitlegt. :)
Of heb je zelf een ander voorbeeld?
 
(correct me if i'm wrong) maar volgens mij is dat helemaal niet gefotografeerd maar een compleet computerbeeld.. Hoe je dat maakt, geen idee,, als iemand dit weet wil ik dat ook wel weten :)
 
Dit is volgens mij geen computerbeeld maar een echte foto.
Waarschijnlijk gemaakt met een transparante modelpop, of met een goede bus stijfsel.
 
Je kunt inderdaad zien dat het gewoon een heleboel foto's zijn, vanuit alle hoeken genomen.
 
Je hebt tegenwoordig dacht ik wel van die opstellingen met een heleboel camera's rondom een voorwerp (zie voorbeeld :cool:), dat hoeft niet lang te duren.
 

Bijlagen

  • voorbeeld.gif
    voorbeeld.gif
    3,7 KB · Weergaven: 72
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan