harry potter en de vuurbeker

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeedForSpeed

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
245
Heeey,

Me broertje heeft vandaag harry potter en de vuurbekr gekocht.
maar als hij de cd in de computer doet det de computer niks hij lees ook niet.. andere cd's wel weet iemand hoe dit komt

Systeem informatie van me broertje.

:::

Time of this report: 5/16/2008, 20:51:42
Machine name: GEMEENTE-SJ1ZV3
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: IBM
System Model: 635023G
BIOS: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.0 for IBM NetVista.
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1.60GHz
Memory: 254MB RAM
Page File: 366MB used, 474MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode
DxDiag Previously: Crashed in Direct3D (stage 2)

KAN IEMAND HELPEN?

Hij moet huilen omdat hij niet kan spelen echt zielig...

dusss.. weet iemand iets?
 
Als andere DVD's gewoon werken, is er dus kennelijk niets met het systeem aan de hand, maar is er wat mis met de DVD. Probeer de DVD eens op een ander systeem af te draaien..............
 
Gaat het hier om een spel op DVD of op cd? Want een dvd speelt niet af in een CD speler.

Misschien voor de hand liggend, maar het word niet echt duidelijk uit je verhaal.

Daarnaast kan je natuurlijk gewoon terug naar de winkel als het aan de cd ligt.
 
Ik lees een paar opvallende zaken in je system-specs....

Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1.60GHz

Memory: 254MB RAM

DxDiag Previously: Crashed in Direct3D (stage 2)

Eerste vraag is dus op de pc wel aan de systeem-eisen van het spel voldoet. 256mb intern geheugen, waarschijnlijk ook nog met video on board is wel heel erg weinig...

Daarnaast een crash in DxDiag...
 
Eerste vraag is dus op de pc wel aan de systeem-eisen van het spel voldoet. 256mb intern geheugen, waarschijnlijk ook nog met video on board is wel heel erg weinig...

Spel uit 2005...... Geheugen misschien een beetje krap maar ik vermoed dat dat het probleem niet maakt

* Windows 2000 or XP
* 1.2GHz Pentium III or comparable processor
* 256MB RAM
* A video card with at least 32MB of video memory with DirectX 9.0c (or higher) compatible drivers, supporting one of the following chipsets: Nvidia GeForce (or greater) or ATI Radeon 7500 (or greater)
* At least 1.1GB of available hard disk space
* DirectX 9.0c (or higher) installed
* A DirectX 9.0c (or higher) compliant sound card
 
Laatst bewerkt:
Hey is een pc game en op mijn computer leest hij wel hij doet gwn niks als je de cd in de cd speler achtig iets doet doet hij gwn niks.. Hij kan wel de versie voor vuurbeker spelen duss..
 
Hey is een pc game en op mijn computer leest hij wel hij doet gwn niks als je de cd in de cd speler achtig iets doet doet hij gwn niks.. Hij kan wel de versie voor vuurbeker spelen duss..

Zou je mogelijk het in (voor mij) begrijpelijk en een beetje correct Nederlands kunnen schrijven?

op mijn computer leest hij wel hieruit leid ik af dat hij het wél doet........
hij doet gwn niks als je de cd in de cd speler achtig iets doet hieruit leid ik af dat íe het niet doet..................
Hij kan wel de versie voor vuurbeker spelen duss hieruit leid ik af dat................. ik wou dat ik wist wat ik hieruit moet afleiden.................. het lijkt erop alsof er helemaal geen probleem is als je dit leest...............
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan