DVD speelt niet af op DVD player

Status
Niet open voor verdere reacties.

syncursist

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Berichten
143
Hallo,
Ik probeerde een film van Walt Disney te kopiëren met het programma DVD Fab Decrypter. Ik wil nl. niet al te veel kindervingertjes op het origineel exemplaar. Dat lukt prima maar als ik de film bestanden kopieer naar een DVD schijfje meldt mijn DVD speler dat het schijfje leeg is. Ik kan nochtans perfect met dit zogezegd "lege" schijfje de film bekijken op mijn pc. Als ik in Verkenner de inhoud van de originele film bekijk en vergelijk met de gecopieerde DVD dan lijkt het allemaal exact hetzelfde. De originele film DVD speelt probleemloos af op mijn DVD speler. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Hartelijk dank.
 
Dvd is waarschijnlijk niet afgesloten, dit is een functie in bijna ieder brandprogramma.
Ken het programma dat je gebruikt niet maar is ook wel eens omschreven aan het wel of niet mogenlijk maken om later nog meer op de cd/dvd te kunnen schrijven en als dit kan is hij dus niet afgesloten.

Was benieuwd en heb het programma gedownload via ftd, nu kan ik ook die optie niet echt vinden dus vraag ik mij af, heb je een geregistreerde versie of een trial vanaf de site en dat hij daarom niet kan worden afgespeeld op een stand alone speler of word afgesloten totdat je het programma hebt geregistreerd.
 
Laatst bewerkt:
DVD afsluiten

Bedankt WhisperTT voor je antwoord. Ik heb ondertussen het programma InfraRecorder gedownload en geinstalleerd. Daar kon ik inderdaad instellen dat de DVD moet afgesloten worden na het branden. Hiermee is mijn probleem dus opgelost. Dank je wel voor je hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan