Raad om mooie vectoren op beelden zetten, dank u

Status
Niet open voor verdere reacties.

joseb

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2006
Berichten
85
Avond allemaal,,,

Ik maak altijd mijn eigen Tutorials in Word met teksten en beelden op. Ik gebruik de tools van Word 2003 om op de beelden, lijnen, pijlen rechthoeken of ovale figuren te zetten, maar helaas zijn deze niet handig om te gebruiken. Ik zie regelmatig beelden op internet met deze figuren op en mooie gedaan. Met welk software zou ik deze vectoren ook mooi maken alstublieft. Raad is welkom, dank u
 
Waarschijnlijk Photoshop, CorelDRAW of Corel Paint Shop Pro.

Heb je anders een voorbeeld van zo'n afbeelding?
 
Bedankt vriendelijk voor de raad,,

Ja ik heb bij me een DEMO van Photoshop, die normaal gezien, zal goed zijn dan om uit te proberen

Ik zal deze afbeldingen terug online aanzoeken om hier deze voorbeelden op te zetten, groeten
 
Laatst bewerkt:
Ik ben terug. Deze zijn enkele voorbeelden over mijn vraag. Ik zal intussen met mijn Demo van PS uitproberen, groeten,,

 
Zoals ik het nu zie is dit een voorbeeld van wat je bedoelt en heb je bovenstaande afbeelding zelf gemaakt.

Jij vertelt in je eerste bericht dat je andere sites hebt gezien waar het werd toegepast. Die bedoelde ik :)
 
Oh nee, nee :),

De vectoren van de afbeeldingen zijn in verschillende pagina's in Internet gezien. In Word ik kan deze vectoren niet maken, daarom ik zoek momenteel een software voor. Ik zal mijn Demo van PS deze avond gebruiken om te proberen. Alleszins bedankt vriendelijk, groeten,,
 
Ohw, nou dan heb je aan Photoshop een goeie :) Voor zover ik je voorbeelden zie zijn die allemaal mogelijk met Photoshop.
 
SnagIt is wat jij zoekt.Het is de Nederlandstalige handleiding in pdf formaat en daarin staat ook de link naar de download page.

suc6

Rizze
 
SnagIt is wat jij zoekt.Het is de Nederlandstalige handleiding in pdf formaat en daarin staat ook de link naar de download page.

suc6

Rizze


Dag Rizze,,,

Ik zal deze weekend mijn Demo van PhotoShop en 'SnagIt' uitproberen. Ik gebruik altijd PrintKey-2000 (ook magnifiek....) maar ik zie nu dat SnagIt meer opties heeft. Bedankt vriendelijk voor de tip, groeten,,,..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan