Een playlist maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abbi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Berichten
2
Hallo.

Ik heb een vraag. Ik wil graag playlisten samenstellen. Ik wil dus gewoon allerlei nummers (naar mijn keuze..) in één .mp3-bestand zetten zodat ik die later kan uploaden en delen bijvoorbeeld.
Heb ik hiervoor een speciaal programma nodig? Zoja, welke dan? Kan het zonder dat ik hiervoor moet betalen?

Alvast heel erg bedankt.

Abbi.
 
Laatst bewerkt:
Van een playlist bestand (met extensie .m3u of .pls) kun je geen mp3 maken. Het is een klein bestandje dat verwijst naar een verzameling mp3's. Je kunt met elke mediaplayer (Winamp, Foobar, Zoom etc.) playlists maken, maar om die te verpreiden moet je de mp3's ook uploaden, of ze beschikbaar maken via streaming media zoals bijv. Shoutcast.
 
Van een playlist bestand (met extensie .m3u of .pls) kun je geen mp3 maken. Het is een klein bestandje dat verwijst naar een verzameling mp3's. Je kunt met elke mediaplayer (Winamp, Foobar, Zoom etc.) playlists maken, maar om die te verpreiden moet je de mp3's ook uploaden, of ze beschikbaar maken via streaming media zoals bijv. Shoutcast.

Ik heb al iets al gevonden: DioneSS Playlist Editor. Daar kun je je .mp3'tjes naar keuze in zetten en ze dan samen als playlist opslaan. Als .m3u inderdaad.

Toch bedankt vandahl, super.

Mijn vraag is beantwoord, topic kan dus dicht :)
 
mp3 player met playlist

hoi,
weet iemand ook hoe je de playlist in de player zet? :)
dit heb ik gebruikt als player :

<embed SRC=" naam van liedje " AUTOSTART="True" width="320" height="30">
ik gebruik ftp bij www.moerstaal.nl voor mijn website
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan