Internetfilmpjes starten niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan65

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Berichten
28
Ik heb het probleem met mijn PC dat internetfilmpjes niet afgespeeld kunnen worden. Youtube filmpjes is geen probleem, maar als ik op een site een filmpje wil bekijken lukt me dit niet.
Voorbeeld :
http://www.epilepsie.nl/films/
Op deze URL zie ik filmpjes staan die ik kan bekijken, als ik erop klik kan ik kiezen voor hoge resolutie of lage, maar ik kan uiteindelijk het filmpje niet bekijken. Na de keuze van de resolutie krijg ik "verbinding maken" en "gereed". Als ik dan op de play toets klik, zoekt de player even naar media, en stopt dan. Verder gebeurt er niets.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
 
Heb je een sterke firewall?
schakel deze dan even uit...
 
Dit helpt inderdaad. Ik kon eerst ook geen wmv files van het net spelen, nu wel na veranderen van de instelling voor mediaplayer in mijn Sygate firewall.

Maar zelfs als ik de windows firewall en de sygate firewall uitzet kan ik de filmpjes van bovenstaande link niet bekijken. Er is nog iets anders....
 
heb je alle add-ons enzo voor windows media player op het web enzo?
 
Ik heb geen "add ons" geinstalleerd. Ik zou verwachten dat een "standaard" windows mediaplayer dit aankan.

Ik overweeg echter wel om de VLC player te installeren. Wat denk je ervan?
 
vcl player vind ik echt een topper!!! :thumb:

zelf gebruik ik deze ook het meest maar ik weet niet of je daarmee ook filmpjes op het internet kan afspelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan