msn messenger service

Status
Niet open voor verdere reacties.

SEXBOM4572

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
3
als ik mijn msn open en ga naar inloggen krijg ik de melding dat mijn msn messenger service niet op mijn computer is geinstalleerd en dan geeft ie aan herstellen of afsluiten, als ik dan op herstellen klik dan sluit ie msn af en kan weer vanvorenaf aan beginnen, wie kan mij hiermee helpen om dit op te lossen alvast hartelijk bedankt
 
De nieuwste versie van Messneger al gedownload en geïnstalleerd dan?
 
Volgens mij bedoel je het ding met het vlindertje (de MSN Explorer dus).

Tips die ik hieromtrent rechtstreeks van MSN kreeg waren: Eerst alle MSN Messenger gerelateerde zaken deínstalleren (Start -> Uitvoeren -> appwiz.cpl), dan MSN Explorer 'deïnstalleren' (ook via Start -> Uitvoeren -> appwiz.cpl, onderdeel "Windows onderdelen toevoegen en verwijderen"), MSN Explorer opnieuw installeren (http://explorer.msn.nl), dan de MSN Messenger gerelateerde zaken weer installeren (http://messenger.msn.nl).

Overigens hebben wij wat extra dingen moeten doen, en dat was na deïnstallatie van MSN Messenger en MSN Explorer alles in de registry (Start -> Uitvoeren -> regedit.exe) verwijderen waar MSN bij staat. Hierna de MSN Explorer en MSN Messenger opnieuw geïnstalleerd.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
staat je tijd en datum wel goed?? want als je dat niet goed hebt kun je ook niet inloggen..
 
hetzelfde probleem

als ik mijn msn open en ga naar inloggen krijg ik de melding dat mijn msn messenger service niet op mijn computer is geinstalleerd en dan geeft ie aan herstellen of afsluiten, als ik dan op herstellen klik dan sluit ie msn af en kan weer vanvorenaf aan beginnen, wie kan mij hiermee helpen om dit op te lossen alvast hartelijk bedankt

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook ik heb alles al geprobeerd. Heb meerdere malen msn explorer (dat vlindertje) als msn live messenger verwijderd en opnieuwe geinstalleerd. Nu werkt mijn messenger live wel goed, maar msn explorer blijft nog steeds aangeven dat msn messenger service niet op mijn computer is geinstalleerd. Je kan dan idd op herstellen klikken of afsluiten. Als je op herstellen klik, dan loopt msn vast

Ligt het dan soms aan live messenger? En misschien nog een ander idee om msn explorer weer goed te krijgen????
 
Ik had nog vergeten te melden dat als jullie in de registry willen gaan aanpassen je best eerst een Herstelpunt maakt:
Start -> Uitvoeren -> %windir%\system32\restore\rstrui.exe

@Siena79:
De verklaring die de MSN helpdesk gaf voor het niet goed functioneren van MSN Explorer na installatie van MSN Live Messenger was dat de technologie van MSN Explorer 'oud' is t.o.v. de MSN Live Messenger. Vandaar dat hun tip was om vanaf 0 te beginnen (beide pakketten gedeïnstalleerd), dan eerst de 'oude' technologie herinstalleren en dan de 'nieuwe'.

Je zou zelf een poging kunnen doen een mail/support-verzoek te sturen aan de MSN helpdesk. Hopelijk hebben ze dan nog wat (gedetailleerde) tips die het probleem verhelpen.
MSN support

Bij de vriendin waar ik dit probleem heb opgelost heeft het gewerkt (uitgebreid met de registry-acties), maar misschien moet er nog wat meer gebeuren op jullie computers om beide pakketten tegelijk te kunnen gebruiken.


Tijs.
 
Ik heb het zelf opgelost door gewoon windows live messenger te deinstalleren en mijn msn explorer werkt gewoon weer, alleen is dat niet in mijn software te zien en ook niet windows messenger,waar het aan ligt weet ik niet maar dat er programma`s niet samenwerken is nu wel duidelijk ben er uiteindelijk 3 dagen mee bezig geweest en wil iedereen bedanken die een reactie geplaatst heeft, alleen wil ik weten waarom en dat is me niet duidelijk geworden maar dat is voor de technische staf misschien iets om over na te denken. vr gr marco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan