vpn werkt ineens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

marsje1001

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
5
ik heb een vpn verbinding naar mn werk..werkte goed en nu ineens werkt het niet meer
heb gepingt..maar geeft 4 verzonden..0 ontvangen
weet iemand een oplossing????
 
Kun je de vpn verbinding nog wel maken?
Ik bedoel, hij staat wel open?
Het IP adres van de andere kant is niet veranderd?
Misschien de verbinding een keer weggooien en opnieuw aanmaken?
 
Daarnaast is het misschien verstandig om dit eerst bij systeembeheer te beleggen binnen je werk,

Tis namelijk niet dat wij je niet willen helpen maar aangezien het hier om een omgeving is die wij niet kennen kunnen we moelijk aangeven wat je zou moeten veranderen en het misschien wel erger maken door jou instellingen te laten aanpassen.

De it afdeling van jou werk kan dat beter, als zij met een wollig verhaal komen waar je niet helemaal uitkomt kun je dat verhaal hier plaatsen en kunnen we je daar verder mee helpen :)
 
Daarnaast is het misschien verstandig om dit eerst bij systeembeheer te beleggen binnen je werk,

Tis namelijk niet dat wij je niet willen helpen maar aangezien het hier om een omgeving is die wij niet kennen kunnen we moelijk aangeven wat je zou moeten veranderen en het misschien wel erger maken door jou instellingen te laten aanpassen.

De it afdeling van jou werk kan dat beter, als zij met een wollig verhaal komen waar je niet helemaal uitkomt kun je dat verhaal hier plaatsen en kunnen we je daar verder mee helpen :)

Nou kijk tis mn eigen zaak en het was zo makkelijk om ff in te loggen via vpn en dan ultra vnc..maar vpn verbinding blijft verbinden en geeft dan"kan geen verbinding maken"..heb al nieuwe vpn gemaakt oude verwijderd maar nee...:confused:
 
Nou kijk tis mn eigen zaak en het was zo makkelijk om ff in te loggen via vpn en dan ultra vnc..maar vpn verbinding blijft verbinden en geeft dan"kan geen verbinding maken"..heb al nieuwe vpn gemaakt oude verwijderd maar nee...:confused:

Maar je kunt toch ook de juiste poorten voor VNC in je router doorsturen naar de desbetreffende computer? Ik weet niet of je daar bekend mee bent, maar hier vind je meer info: http://www.realvnc.com/support/portforward.html
 
nee heb t juiste adres. er zit ook een vigor tussen maar ik gebruik het juiste ip adres
vpn zegt..kan geen verbinding maken
snap dr niks van..hij deed t prima
:confused:
 
nee heb t juiste adres. er zit ook een vigor tussen maar ik gebruik het juiste ip adres
vpn zegt..kan geen verbinding maken
snap dr niks van..hij deed t prima
:confused:

Lees mijn post van hierboven.. Gebruik je realvnc oid?
 
heb dat progje gedownt maar mn linksys staat er niet bij
:(

Heb je een programma van die website gedownload (PFConfig)? Heb ik zelf nooit gebruikt, (gebruik eigenlijk die site überhaupt niet).
Maar als je op die site kijkt bij een andere linksys router, kom je er dan niet uit? Google anders zelf ff op "UltraVNC [naam router]".

Suc6!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan