Het Pad ... voor de map bevat een ongeldig teken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

IRev er

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
3
Ey,

Ik probeerde vandaag een programma te installeren (dit programma had ik nooit eerder geinstalleerd) Maar zodra het bij het installeren kwam gaf hij deze error
"Het Pad DX Studio?Help voor de map bevat een ongeldig teken.
De naam van het programma is DX studio...
Ik weet wat deze error betekend en wat je er tegen kunt doen (namelijk het ongeldige teken (ik denk dat dat de '?' is) verwijderen) alleen het probleem is dat de map DX Studio nog geïnstalleerd moet worden en ik dus niks kan veranderen...

Als iemand me zou kunnen helpen zou dat fijn zijn :)

Nog een screenshot:




Srry ik wist niet waar ik hem neer moest zetten...
 
Laatst bewerkt:
Ey, verplaatst naar de juiste sectie.
 
Het lijkt me dat dit geen bug van het programma zelf is, want dat zal wel erg slecht zijn. Maar of het ligt inderdaad aan ?-teken, of er is iets mis met et installatie register van het programma. download hem anders even opnieuw en probeer het nog is.

Verder zou ik het niet weten.
 
Opnieuw downloaden werkt niet..
En idd de fout ligt ook niet bij het programma zelf...
Maar het lijkt me wel dat '?' de fout is aangezien dat een ongeldig teken is..

toch bedankt voor de hulp..

Heeft iemand anders nog sugesties :confused: ?
 
Je kunt nog proberen om zelf in te grijpen. Zoek het pad, waar het programma geïnstalleerd zou gaan worden af naar fouten in bestandsnamen en naar tekens die mogelijk niet zouden worden geaccepteerd zoals een komma of een trema. Bijvoorbeeld "foto's" Je kunt de namen dan veranderen als dat niet teveel gevolgen heeft veel andere programma's in onderliggende mappen of je geeft de installatie te kennen een andere plaats te kiezen. Bij vreemde tekens, die Windows ook niet zou hebben geaccepteerd, wordt het een ander verhaal. Zie je daar ergens programmeertaal in namen van mappen zoals hyroglieven en andere figuren van de uitgebreide tekenset, dan maakt jou computer op die plaats schrijffouten. Waarschijnlijk door een schijfbeschadiging. Ik zal je maar alvast waarschuwen dat het bestandssysteem in allemaal van dergelijke tekens "uiteen kan vallen" als je dat probeert te repareren of door Scandisk als niet te gebruiken laat markeren. We gaan maar niet uit van het aller ergste maar een schijfcontrole kan geen kwaad als je geen andere tekens als letters in het pad naar de beoogde installatiemappen kan ontdekken. Doe dan een lees en schrijf controle van de oppervlakte voor uitsluitsel maar laat niets repareren of als slechte sectoren markeren.

Het vraagteken in de foutmelding staat duidelijk niet in een pad. Hier wordt kennelijk mee bedoeld dat de foutmelding niet weet waar jij hebt besloten dat het programma de map Help moet installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan