pinnacle 11 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

emile1928

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
2
Ik heb vorig jaar een pinnacle Studio 500-USB versie 10 gekocht.
Hiermee wil ik met Vista 2 films bewerken.
Ik heb studio 10 geinstalleerd en wilde hier mee gaan werken maar studio meldt :
Kan toegangspunt van procedure MpHeapRaAlloc niet vinden in DLL-bestand ODBC32.dll.
Kan iemand mij hiermee op weg helpen?

PS de titel van dit topic moet zijn : Pinnacle studio 10 werkt niet
 
Laatst bewerkt:
Ik zou eerder op een Pinnacle forum m'n vraag stellen.. Is versie 10 wel Vista compatible?

http://forums.pinnaclesys.com/forums/70/ShowForum.aspx

Beste Vandahl,
Dat heb ik al gedaan, maar omdat dit de eerste keer is, dat ik een vraag stel, weet ik niet hoe een en ander in z'n werk gaat.
Ik heb de vraag al aan legio mensen voorgelegd, maar tot nu toe is er nog niemand met een bruikbare oplossing gekomen.
Wat ik tot nu toe hebgedaan is het volgende:
De eerste videofilm van 62 minuten heb ik met Studio10 op de harde schijf gezet, gesaved met naam.
De tweede film dacht ik op dezelfde manier direct achter film 1 te plakken en draaide die dus ook af, om op de harddisk te zetten.
Toen ik het resultaat wilde bekijken was flm 1 spoorloos en niet terug te vinden. Wel stond film 2 (vervolg van film 1) op de harddisk. Deze procedure heb ik een paar maal herhaald, nadat ik de film telkens ervoor verwijderd had.
Telkens het zelfde resultaat.
Dit heb ik zo goed en zo kwaad als het ging aan Pinnacle duidelijk trachten te maken.
Hun enige commentaar was, dat moest updaten en wel tegen een prijs van € 59.95 voor versie 10.7, en zelfs wat later werd mij aangeraden versie 11 te kopen.
Dit weiger ik pertinent, ik wil dat Pinnacle mijn probleem oplost en er zich niet met een smoesje van updaten van af wil maken. Het heeft mij al geld genoeg gekost!
Weet U misschien raad?
In afwachting,
Met vriendelijke groeten,
Emile.
 
Je hebt te maken met een nieuw besturings-systeem; omdat dit er net is, moeten de programma's die hier nog niet op werken geupdate worden. Dat is vervelend, maar 'normaal'. Je kunt richting Pinnacle hoog of laag springen, maar dat zal niks veranderen..

Ik ken Studio niet, maar als ik naar je probleemomschrijving kijk, lijkt het er op dat de software het wel doet, maar jij nog niet helemaal door hebt hoe je er mee moet werken. Het lijkt er op dat je beide films dezelfde naam hebt gegeven, waardoor de eerste is overschreven. Er zijn bij werken met een videobewerkingsprog. 2 bestanden: Het projekt-bestand en het filmbestand. Zo kan je fout zijn ontstaan: Mogelijk heb je het 2e projekt een 2e naam gegeven, maar bij het maken vh filmbestand heb je dit door Studio zelf laten doen? In dat geval blijft de naam hetzelfde, en wordt het bestand dus overschreven. Er is ergens een moment waar je ook het filmbestand zelf een naam kunt geven.. Kijk daar naar uit.

Een andere plek om je vraag voor te leggen: Het videomontageforum, bij de Pinnacle gebruikers-groep:
http://www.videomontageforum.nl/forum/ubbthreads.php/forums/17/1/Pinnacle_Studio_7_8_9_10_11_en
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan