Torrents

Status
Niet open voor verdere reacties.

basslead

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2008
Berichten
8
ik heb limewire plus, downloaden gaat prima alleen met torrents werkt het niet.
Normaal gaat het met 400kb, maar bij torrents; Bezig met host .. en 0kb.
hopelijk weet iemand waar het probleem licht:)
 
Alle torrents? En heb je naar de verhouding seeders/leechers gekeken?
 
Seeders = uploaders.
Leechers = downloaders.

Hoe meer seeders, hoe sneller de torrent binnen gehaald kan worden.
 
Het aantal uploaders en downloaders!

Als er teveel downloaders zijn en te weinig uploaders dan doet hij niks. Dat kan je vaak zien achter het bestand op de site. Althans bij de meeste wel.
 
als je een torrent zoekt bijvoorbeeld zo *KNIP* zie je aan de rechterkant cijfertjes staan, zoek altijd de torrent op met de hoogste cijfers, dat zijn namelijk de mensen die uploaden

en als er niemand online is dan is je downlaod snelheid inderdaad 0kbps

bij torrents komt het helaas vaak voor dat niemand online is

dus het is totaal niet raar dat de snelheid 0 is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als je een torrent zoekt bijvoorbeeld zo *KNIP* zie je aan de rechterkant cijfertjes staan,
Je bent al vanaf 2006 lid en nog weet je niet dat het plaatsen van links naar torrent sites niet toegestaan is.:rolleyes:

Link uiteraard verwijderd.
 
hij vraagt om hulp ik geef een antwoord

omdat de vraag ook getolereerd was


hij heeft toch al een torrent downloader, dan is de volgende stap niet zo ver

zou het niet eerlijker zijn, om alles over torrents dan te verwijderen,

------------

wilde dit prive sturen, maar lukte even niet
 
Laatst bewerkt:
zou het niet eerlijker zijn, om alles over torrents dan te verwijderen,

------------

wilde dit prive sturen, maar lukte even niet
Wij hebben huisregels en daar dien je je aan te houden. In de loop der jaren worden regels wel eens aangepast. Zo kan het inderdaad dat je nog wel eens wat tegen komt in topic's van een aantal jaar geleden. Er staat duidelijk in de regels, dat je er wel over mag praten maar geen links mag plaatsen Voor ons is het ondoenlijk om alles van "vroeger" te controleren. Als je wat tegen komt, dan is er nog altijd de misbruikmeldingsknop.

Wat betreft een privé bericht, dat kun je alleen gebruiken als je verenigingslid (betalend lid) bent. Daarnaast is elk crewlid van Helpmij te bereiken via de E-mail. Je moet dan de nicknaam gebruiken met @helpmij.nl erachter.:)
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben huisregels en daar dien je je aan te houden. In de loop der jaren worden regels wel eens aangepast. Zo kan het inderdaad dat je nog wel eens wat tegen komt in topic's van een aantal jaar geleden. Er staat duidelijk in de regels, dat je er wel over mag praten maar geen links mag plaatsen Voor ons is het ondoenlijk om alles van "vroeger" te controleren. Als je wat tegen komt, dan is er nog altijd de misbruikmeldingsknop.

Wat betreft een privé bericht, dat kun je alleen gebruiken als je verenigingslid (betalend lid) bent. Daarnaast is elk crewlid van Helpmij te bereiken via de E-mail. Je moet dan de nicknaam gebruiken met @helpmij.nl erachter.:)


hoe kan ik komen aan zo een mail met @helpmij.nl ik zou het graag willen
 
Installeer eerst maar eens een defitg torrent programma zoals U-torrent.
 
Wij hebben huisregels en daar dien je je aan te houden. In de loop der jaren worden regels wel eens aangepast. Zo kan het inderdaad dat je nog wel eens wat tegen komt in topic's van een aantal jaar geleden. Er staat duidelijk in de regels, dat je er wel over mag praten maar geen links mag plaatsen Voor ons is het ondoenlijk om alles van "vroeger" te controleren. Als je wat tegen komt, dan is er nog altijd de misbruikmeldingsknop.

Wat betreft een privé bericht, dat kun je alleen gebruiken als je verenigingslid (betalend lid) bent. Daarnaast is elk crewlid van Helpmij te bereiken via de E-mail. Je moet dan de nicknaam gebruiken met @helpmij.nl erachter.:)

dan ga ik toch hier weer reageren,

ik zou juist andersom laten betalen, voor email betalen voor 'ingame' gratis

de meeste mensen kijken namelijk veel vaker op inbox van email dan op , en dat is ook een stuk persoonlijker, en jouw inbox wilde ik juist sparen(je krijgt het wel via helpmij.nl) ik zie dus niet echt het voordeel in van zo'n verenigingslid zijn. maar dat is heel erg offtopic allemaal
 
@_emile_,
Je hoeft je niet druk te maken om mijn inbox. Ik heb een functie aangenomen en daar hoort ook veel mails bij. Niet alleen vragen van leden, maar het meredeel de misbruikmeldingen.(je wilt niet weten wat ik aan hoeveelheid mails voor m'n werk er nog eens naast krijg) Als Supermoderator krijg ik van elke melding namelijk een kopie.

Voor zowel _emile_ als koosnaamloos:
Hier de verschillen wat een betaald lid en een gratis lid heeft:
http://vereniging.helpmij.nl/voorwaarden.php
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan