netwerk tussen 2 xp's en 1 vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

uexpect

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2006
Berichten
9
Hallo,

ik heb 1 laptop met windows xp, 1 desktop met windows xp en nog een desktop met windows vista, graag wil ik een netwerk tussen de 3 pc's, ik had al reeds een netwerk tussen mijn desktop met xp en mijn laptop met xp, maar sinds ik nu nog een derde pc heb wil ik een volledig netwerk tussen de drie, dit wil me maar niet lukken en zoek nu al een week naar oplossingen en tips, iemand hier enig idee wat ik fout doe? of misschien kan iemand eens stap voor stap uitleggen hoe ik eraan begin?

Alvast bedankt!
 
Router of switch kopen. Alledrie erin stoppen. Alledrie in dezelfde werkgroep hangen en je hebt een netwerk.
Kijk ook hier eens. En met deze google vind je nog veel meer van dit soort sites.

Ron
 
Router of switch kopen. Alledrie erin stoppen. Alledrie in dezelfde werkgroep hangen en je hebt een netwerk.
Kijk ook hier eens. En met deze google vind je nog veel meer van dit soort sites.

Ron

Jah, dat ik een router nodig heb dat weet ik natuurlijk wel :p die heb ik trouwens al lang aangezien ik een netwerk heb tussen mijn twee xp pc's... en op google heb ik ook al redelijk veel sites bezocht en alle tips en oplossingen gelezen, maar zoals ik al zei... daar vind ik de oplossing voor mijn probleem niet, heb inmiddels zowat bijna alles geprobeerd :s
tevens heb ik Windows Vista Premium, en ik heb me laten vertellen dat daarmee geen netwerk kan worden gelegd tussen xp en vista... dus neem ik dit maar als mijn antwoord op mijn vraag, tenzij hier iemand het tegendeel hiervan beweerd?
 
en ik heb me laten vertellen dat daarmee geen netwerk kan worden gelegd tussen xp en vista...
Dit is echt klinkklare onzin, een beetje in de category: "ik heb me laten vertellen dat de aarde plat is"

Tussen computers kan je een netwerk bouwen, of er nou Windows95, WindowsME of WindowsWeetIkVeel, Linux, Ubuntu op staat.

Er is heel veel te vinden op internet en vaak ook hele duidelijke handleidingen. Als je hier nog meer hulp zoekt dan zal je beter aan moeten geven wat het probleem is.

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan