Game op PSP zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

astrid9017

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2007
Berichten
62
Ik weet niet of de vraag hier goed staat, maar na lang zoeken toch maar hier neergezet*:confused:

Ik heb laatst een spel gedownload. Nou wil ik deze graag op mijn PSP zetten. Uitgepakt, en dan? In welke map moet het spel? En welk bestand van het uitgepakte bestand? Ik heb al geprobeerd een GAME map aan te maken maar dat spel verschijnt dan niet op me PSP. Ook niet in de map ISO.

Mijn systeemsoftware is: 3.90

Met google ben ik ook niet ver gekomen want er wordt niks gezegd over 3.90

Iemand een idee?
 
Je moet natuurlijk wel een omgebouwde psp hebben. En welke game heb je gedownload?
 
je moet de game wel op je geheugenkaart zetten. Bij iso. als dit niet lukt dan is denk ik je psp niet omgebouwd. weet je touwens wat een psp display kost?
 
maar welke bestanden uit het uitgepakte bestand moet ik dan bij ISO neerzetten?

En nee, ik heb geen idee wat dat kost;)
 
Oh ik denk dat ik weet waarom ik het spel niet zag. Hij zat in ISO > VIDEO
Nu heb ik 'm naar ISO gezet en hij staat op me PSP maar nu staat er: spel kan niet gestart worden: 80010013
 
Laatst bewerkt:
oke, de game moet het gewoon doen als je het op je geheugenkaart heb gezet bij iso. als dit niet het geval is dan is de game verkeerd gedownloaden..;) of is er een probleem met je psp
 
oke. Nou ik download 'm nog wel een keer maar dan met een andere torrent, misschien dat het dan opgelost is. En anders ga ik terug naar degene die 'm heeft omgebouwd. Misschien dat hij het kan oplossen mocht het toch niet werken.

Thnx van je hulp, ik weet voldoende:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan