Windows Exchange server

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet nog steeds niet precies je situatie/inrichting van alles.

Voordat dat over het forum uitgestort moet worden (wordt een hoop vragen en lange antwoorden) wil ik je (bij uitzondering) wel helpen buiten het forum om, dan post ik de gevonden/onderzochte zaken wel terug naar het forum.

Klik even op mijn nicknaam naast dit bericht, en kies voor Stuur E-mail naar dnties.
Zet daar dan je MSN-naam in, dan kunnen we er samen wat over bomen en (indien gewenst/zinvol) ook met een soort hulp-op-afstand sessie de situatie bij je onder ogen nemen.

Tijs.
 
Opgelost!!

Vandaag is het probleem opgelost.
Gisteren gegoogeld op de term #5.1.1 en ik vond de volgende tip:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1208502

  • Ga naar Exchange System Manager > Administrative Groups > Default Administrative Group > Servers > Servername > Protocols > Default SMTP Server Virtual Server > Properties > Tabblad Messages en vul een smart host in van de provider bij het vak: Forward all mail with unresolved recipients to: bv smtp.yourprovider.nl

  • Zorg wel dat bij Recipient policies het vinkje: "This organisation is responsible for all mail in this organisation" af zet!

Bij mij stond dit vinkje trouwens ook aan bij de lokale email-policy :eek:

Enfin jullie begrijpen ik weer heel blij, en ook dankbaar dat ik mede dankzij jullie:thumb: ook weer de nodige know-how heb opgedaan;)

Met vriendelijke groeten,

René.

PS Tijs ik zag je bericht vanmorgen pas nadat ik dit berichtje typte. Heel erg bedankt voor het aanbod en ik had daar natuurlijk erg graag gebruik van gemaakt.

R.
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat het werkt!

Snappen doe ik het nog niet helemaal waarom je via zo'n omweg werkt, ik stuur alles vanuit naam@familiedezwart.nl met SMTP via de smarthost van Telfort. Mijn "oude" popaccounts haal ik op via GFi Mailessentials en dit werkt prima.

Belangrijkst is dat je verder kan........
 
Beste ArdeZ,
Ik doe het precies hetzelfde als jij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan