Muziek toevoegen bij foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

arrecifesun

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Berichten
10
Beste lezers,
Ik probeer al vele uren muziek toe te voegen bij mijn foto's. Ik gebruik Windows Movie Maker. De foto's, overgangen en snelheid heb ik kunnen invoegen. Nu probeer ik een cd met muziek toe te voegen, maar wat ik ook doe...het lukt niet. Als ik muziek toevoeg, krijg ik de mededeling dat het laden niet wordt ondersteund? Ik gebruik Windows XP.
Ik heb als een foto's met muziek gemaakt op DVD en toen lukte het wel. Wat doe ik toch fout? Misschien kan iemand mij helpen.
Bedankt voor de moeite.
Vriendelijke groeten
Arrecifesun
 
zorg dat de muziek van MP3 formaat is en sleep deze is eerst eens los op je bureaublad en probeer hemdan eens vanaf daar te laden naar windows movie maker
 
misschien moet je de cd eerst rippen (omzetten naar mp3) om te kunnen invoegen in movie maker?
 
da's toeval zeg, 2 bijna identieke antwoorden op dezelfde moment.
 
zeker toevallig maar in iedergeval extra duidelijk:D
 
Muziek toeveoegn...

:eek: Hartstikke bedankt,
Een supersnel antwoord, klasse.
Daar moet ik zeker iets mee kunnen doen. Een vraagje nog.....hoe zet ik de cd om
in mp3 ? Ik heb dat inderdaad ergens gelezen.
Misschien dat dit omzetten naar mp3 het toevoegen inderdaad mogelijk maakt.
Bedankt voor de snelle hulp.
Groetjes
Arrecifesun
:)
 
Bedankt.......

:) Bedankt Bertus,

Bedankt voor de snelle hulp. Ga het proberen en hoopt dat het deze keer wel lukt. Ik al het laten weten hier...........!

Groetjes...
Arrecifesun.
:)
 
Nog niet

Ligt aan mij hoor. De tips zijn goed, maar ik krijg het programma niet omgezet in het nederlands. Moet dat nog eens rustig proberen en hoop dan dat ik de muziek kan omzetten naar mp3 en dan bij mijn dia's voegen.
Moed houden dus. Bedankt en ik meld mij hier weer.:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan