MP3-speler doet het niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egel007

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
271
Hallo,

Ik heb een aantal jaren geleden een keertje zo'n simpele MP3-speler gekocht bij de Marskramer zonder merk. Er staat alleen op de verpakking: "MP3 Digital Player" en hij bevat 256MB. Nu is de handleiding volledig in het Engels, en ik begrijp er niks van. Echter, hij gaat af en toe aan. Zet ik hem dan weer uit, dan gaat hij niet meer aan. Ik sluit hem af en toe met een USB-kabeltje aan op mijn PC, vervolgens formateer ik met het standaard CD-tje wat erbij wordt geleverd en ten slotte zet ik opnieuw mijn liedjes erop. Dit doe ik zo al een hele week. Dit kan niet door blijven gaan zo, hé.
Nu stond er in het boekje ook iets over de firmware vernieuwen, maar daar begrijp ik dan weer niks van. Ik kan ook niks op internet vinden met de MP3-speler zonder merk (die ik heb). Dus heeft iemand suggestie's of tips of misschien hulp waardoor hij het weer wel zou kunnen doen?

Harstikke bedankt! :D

(Heeft iemand nog meer informatie over de MP3-speler nodig, dan ben ik áltijd bereid u dat te vermelden.)
 
Laatst bewerkt:
WELKOM OP HELPMIJ,


Wat staat er op het cd'tje. Ik neem aan dat het zo'n kleine is toch.

Kijk eens in het boekje. Misschien kan je daar nog een naam vinden. Anders vind ik het meer een hardware prbleem dat hij niet meer aangaat..;) werkt hij op een AAA batterij?
 
WELKOM OP HELPMIJ,


Wat staat er op het cd'tje. Ik neem aan dat het zo'n kleine is toch.

Kijk eens in het boekje. Misschien kan je daar nog een naam vinden. Anders vind ik het meer een hardware prbleem dat hij niet meer aangaat..;) werkt hij op een AAA batterij?

het probleem met die marskramer/kruidvat dingen is , dat die merken niet op internet te vinden zijn, geen sites, alleen maar forums waar klachten op staan.
 
@ Koosnaamloos,
Ja, inderdaad. Er zit een klein CD'tje bij waarop staat: "MP3 DRIVER 3.0". In het boekje heb ik overigens geen naam gezien. Slechts enkele modellen die ze nog meer verkopen, maar geen merk. Het MP3-spelertje werkt op één AAA-batterij (die ik afgelopen zaterdag heb gekocht). Hij gaat af en toe aan, maar als ik hem weer uit heb gezet, gaat hij niet meer terug aan.

@ _emile_,
Zo'n Forum is er ook om vragen op te plaatsen, nietwaar? :confused: En bovendien had toendertijd altijd zo'n simpel ding omdat het zo goedkoop was en het toen nog prima werkte. En daartebij was ik toen pas 11, nog niet zo slim wat dat betreft.

Ik ben overigens van plan een nieuwe MP3-speler van ongeveer €40,- te kopen bij de Expert hier. :) Dus als iemand nog tips, suggestie's of oplossingen heeft voor deze MP3-speler is het altijd handig, dan hoef ik hem nog niet weg te gooien.;)
 
Beste Koos, dat doet Egel007 ook al, lees het eerste bericht nog eens. ;)

@Egel007, is het veel werk om je handleiding (of enkele belangrijke pagina's) even te scannen en hier te plaatsen?
Hier is vast veel kennis van de engelse taal aanwezig en een vertaling is zo gemaakt.
Misschien geeft het aanknopingspunten waar we iets mee kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan